今日10點就俾龍龍既電話吵醒啦∼^^好開心呀!!佢打俾我呀...
同佢傾左好耐呀∼∼之後佢叫我去佢屋企搵佢...之後就洗埋白白就去左搵佢啦!!
佢全ma安山嫁^^去到佢屋企倍佢睇電視.煮野俾佢食∼∼@@幾驚佢話難食呀∼
呵!!!之後就同佢出左去行街街啦..同佢去黃大仙..倍佢去左海龍打機∼∼
之後就同佢去左金沙堡食野..到左2點幾就去左富山游水><我唔識游呀@@”係到玩水
之後嬲到走左啦∼∼嬲埋佢呀∼跟住佢哄番我low∼嘻∼∼佢買左我鐘意食既糖糖哄我開心呀^^
呵∼∼好幸福呀∼同佢一齊真係好開心同幸福呀>3<啜卜∼
我諗會同龍龍行好耐low∼^^
我唔會再鐘意姓林果個嫁啦∼因為佢唔直得我鐘意佢呀∼∼而家好憎佢呀∼∼
我愛你呀∼!龍龍^3^
啜卜∼!!!

我既至愛呀^^糖糖
|