琴晚俾個衰人話我溝新仔呀><衰人林家樂呀....憎死你呀><”
好唔開心呀∼∼不過算啦∼

上面e句好岩我同佢呀><//我同佢既愛情冇左啦∼
我鐘意佢又點姐∼佢而家可能都唔鐘意我啦!!∼怪我之前唔識珍惜佢low∼

我真係好想同番林家樂一齊呀><”但係佢而家好似對我冇晒感覺咁...
不過都係怪我之前唔珍惜佢low∼
喜歡你卻未能放低你
捨不棄可否給我再識你
但我與你不得一起
別再為我生氣
喜歡你卻沒能放低你
還是你我也始終總不適合你
不可一起我與你已不在一起

今日又係成日係屋企呀∼本來諗住去明仔屋企既∼但係佢姑姐去左搵佢呀><
頂∼今日又冇節目啦><
今日係咁同我老豆吵∼我都唔想理佢@@”
之後我就入左去訓..訓到6點幾就起左身啦∼
跟住過左一陣就食得飯啦
一日一日咁過∼好悶呀><”
|