好耐無打喇. . . . . .
太懶喇!!!
我永遠都唔會唔記得今日-----2008年2月29日
MISS SHAW要走喇
其實我地班同miss shaw都算有緣la
正如MF所講,,每4年先有1次2月29日....
MISS SHAW只係教左我地7個月倒
但我地都有緣可以同MISS SHAW過2月29日
雖然我有時都唔係好鍾意佢教書既方法
有時又比佢鬧到好嬲
miss 話唔記得哂唔開心既事
但係 反而 我會記住所有同miss有關既回憶
包括 開心,,同唔開心
對左佢咁耐
仲要係佢科長
好唔捨得牙!!!!
係英文堂 我地送左好多野俾佢. . . . . 佢好感動. . . . . .開始喊
之後1個個. . .都比miss感染到. . . .
好多人都喊..T︵T
我都有份
唉....明明人地無係學校喊過架ma
不過好彩 =.=' 應該無人睇到掛
放學. . . 同miss影左合照, ,
就結束左miss shaw教學既日子了!!!
MISS SHAW I WILL MISS YOU!!!
最後.....加返句 Thz MK LEUNG!!!!!!!!!!!
我都係鍾意返依個排字方法....好睇過排哂係左邊!!無咁整齊 . . . . 好睇好多!!YA~
|