theresa6

暱稱: TING...=]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌分類

全部 (230)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


2008-02-29

            好耐無打喇. . . . . .
                                                         太懶喇!!!
                                                                        
                                        我永遠都唔會唔記得今日-----2008年2月29日

      MISS SHAW要走喇                             
                                                                        其實我地班同miss shaw都算有緣la
     正如MF所講,,每4年先有1次2月29日....
                                                             MISS SHAW只係教左我地7個月倒
                          但我地都有緣可以同MISS SHAW過2月29日
                                                                                                       雖然我有時都唔係好鍾意佢教書既方法
                                          有時又比佢鬧到好嬲
            miss 話唔記得哂唔開心既事
                                 但係      反而        我會記住所有同miss有關既回憶
                   包括  開心,,同唔開心
                                                                
                                    對左佢咁耐
            仲要係佢科長
                                                       好唔捨得牙!!!!
                  係英文堂   我地送左好多野俾佢. . . . . 佢好感動. . . . . .開始喊
                                           之後1個個. . .都比miss感染到. . . .
                            好多人都喊..T︵T
                 我都有份
         唉....明明人地無係學校喊過架ma
        不過好彩 =.='      應該無人睇到掛
                                 放學. . . 同miss影左合照, ,
                      就結束左miss shaw教學既日子了!!!
                                          MISS SHAW  I WILL MISS YOU!!!

               最後.....加返句         Thz MK LEUNG!!!!!!!!!!!

      我都係鍾意返依個排字方法....好睇過排哂係左邊!!無咁整齊 . . . . 好睇好多!!YA~ 




2008-02-13

返黎lululu
返大6好慘慘牙....
超大塵
搞到鼻敏感發作
日日都訓唔到
成個人都殘哂
搞到好多暗瘡

係大6日日係屋企呆
悶到din左喇
唔係睇電視就食野
搞到肥左3磅@@
不過見到B仔
佢好得意牙!!!!!!!!!

未做哂功課牙!!
點算呢

利士   暫時得11xx
好小
我要多d多d!!!!




2008-02-01

終於都放假喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
太開心喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
終於唔使趕住做功課喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


今日都幾悶下...依我記憶中
商業堂test  用左成2堂 =.='
English  又係test+ 間生字
中文堂  作文 但作5哂
數學堂  教書
WPBC  打字+上網
係咁大把 [應該係咁多掛]
好悶悶悶牙

今日仇同學退左學喇
有小小唔慣
從此 4C 班得返38人喇
收功課時仲以為係39人
之後傳野上前面/後面
成日都以為小左1份 >.<'