theresa6

暱稱: TING...=]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌分類

全部 (230)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


2007-12-12

今日中文堂,數學堂,PA堂都冇上
因為MISS,牙SIR無返!!
BUT中文有功課牙
好彩係中文堂做得哂!
返去5哂做
班主任堂睇  <不能說的.秘密>
超好睇
但冇睇哂就走人喇!!
所以聽日去返youtube睇先!
因為約左KAKI去買禮物
then4:30就走lu

因為今日冇on
所以係度補返
聽日先係msn講返la....sor牙 . /\ .'
BEBE  生日快樂!!




2007-12-10
[1]傳給 10 個人(不可回傳或重複)
[2]照內心想法打 
[3]被點到不可不寫 [ 唔做的...會有好慘既下場 ]
名單如下︰
1. KAKI
2. Poon Yan
3. Shan Shan
4. GEE
5. YI
其他得閒先諗...or 其他人都可以做既
 
你覺得1 如何: 好人..MY BEST FRIEND
你覺得2 如何: 有小許神經質的HIP HOP 友..
你覺得3 如何: 唔知牙....普通1個女仔lo
你覺得4 如何: 好可愛既girl
你覺得5 如何: 大忙人[睇佢都唔得閒做架喇]

( 一 )問卷大調查* 
1 : 傳給你的人是誰? Kayi
2 : 他是你寶貝麻? 算係掛...
3 : 你認識他多久? 2年有多
4 : 他正 ` 還是醜 ` 還是帥? 正掛
5 : 對他說一句話? 唔好成日唔開心=]
  
( 二 ) 麻吉* 
1 : 說出你最好的朋友: 總共有4女2男
2 : 你的寶貝很多個嗎? 姐係咩牙
3 : 你朋友有同性戀嗎? 無
4 : 會不會討厭同性戀? 唔會
5 : 妳會喜歡上好朋友嗎? 唔會
  
( 三 ) 感情* 
1 : 你有情人嗎: 冇
2 : 覺得最浪漫的地方: 天空
3 : 你曾經親過你情人: 係指KISS ma? 冇bor
4 : 對情人說過最甜蜜的一句話: 冇
5 : 想跟你的情人在一起到何時: 4 ever
(四) 飲食* 
1 : 你最愛吃的食物: ALL零食 [好多暗瘡>﹏<']
2 : 你最愛喝的飲料: 蘋果綠茶,忌廉,奶茶
3 : 你喜歡麥當勞這個地方麻: 以前好鍾意...現在有D厭同好貴
4 : 你愛吃烤肉嗎: 不愛
5 : 你愛火鍋嗎: 不愛
(五) 興趣* 
1 : 喜歡何運動: 籃球,羽毛球
2 : 接上題, 為何喜歡: 鍾意米鍾意lo
3 : 最愛跟誰一起運動: 冇所謂
4 : 你最喜歡做的事: 同FrienD行街+買野
5 : 喜歡跑步嗎: 普通

 ( 六 )雜七雜八*
1 : 最愛的節目: 冇乜特別鍾意
2 : 接上題, 為何喜歡: /
3 : 及時通幾號: 乜野?
4 : 最愛誰: ALL MY FRIEND + FAMILY
5 : 你是男的, 還是女的: 女
6 : 有老公嗎: 冇
7 : 有老婆嗎: 冇
8 : 天塌了, 怎麼辦: 由得佢
9 : 戀愛感覺好嗎: 緊係好架
10 : 鞋子穿幾號: 唔知
11 : 最愛的明星: 冇
12 : 最愛的場所: 成個HK..[得5得架??]
13:  喜歡哪個牌子: 冇特別鍾意
14 : 麥當勞叔叔幾歲: 鬼知
15 : 肯德基爺爺幾歲: 鬼知
16 : 喜愛菜市場: 唔好意思,我最憎既地方係街市!
17 : 愛跟誰逛街: FRIEND
18 : 愛跟誰拍貼: FRIEND

19 : 推薦一個逛街去處: 旺角
20 : 你現在幾歲啊: 15
21 : 現在幾點: 21:37
22 : 想睡嗎: 唔想
23 : 今天有見到誰: 全校+FAMILY
24 : 會不會討厭傳給你問卷的人: 唔會
25 : 這個問卷很多嗎: 不多
26 : 豬年` 有什麼願望: 12月先問?係米遲左d =.='
27 : 高中想讀哪? 都讀緊la
28 : 有沒有暗戀對像? 冇
29 : 會聽你說心事的人是誰: 冇
30 : 支援你的人是誰: 都係冇
31 : 你認識的人中` 誰最正: 冇個正
32 : 你認識的人中` 誰最帥: 冇個帥
33 : 想跟哪個明星發生關係: 唔想有wo
34 : 想去哪一個國家: 冇..only love hong kong
35 : 想生混血兒嗎: 極之唔想



2007-12-08

陣間post返d相上黎先..
鍾意左係同事3分親入面做GARY既鄧永健
雖然係K喱啡...
BUT無所謂
我都唔知點解會鍾意左架!

買左本簿!!!全黑色架!連d紙都係黑色!!!超靚+勁鍾意!!!
以後會見到我日日帶住架...ka!!but我唔捨得用
唔知用黎做咩好tim!