今日有商業test同中文ca
因為太掛住中文ca既關係......
完全唔記得左
商業test依樣野
不過好彩5係好難!!
又係度賭邊個最高分[4個人入面]
牙晴同ki咩科都估係我-0-"
不過我覺得應該5係
我就估左KAYI喇
希望我岩la
唔想再買零食牙
放學同牙晴搵左miss siu先走
佢要我教牙晴ECON 呢
要我教都冇所謂
但係都要我同牙晴有時間先得架
就算有,,牙晴都5會想聽la
比miss話我5幫friend>.<""""
返到屋企做功課
好乖牙[自己讚自己中]
愈黎愈鍾意黑色喇....kakaka
|