朝早去左學琴
下午就上網
都冇咩好上la..
kaki又返左學
傾左陣電話
做左陣功課
1日就咁過左喇
無聊無聊
但我又無聊得幾開心bor..
矛盾中!!!!!@@
死la.....
我仲當左自己係3E班tim
本身係想睇下有咩功課
之後揀左3E la
睇左2睇
先記得而家係4C班
唉
係我太掛住3E
定係我對而家既4C冇歸屬感
不過
上年真係我讀書讀得最開心既1年
d miss,牙sir 好好人
特別係 mk leung ,好pro牙!!
上咩堂都唔係好悶,,,又好玩,又好笑
雖然係有唔開心
但都開心過今年
記得上年依個時候
係勁開心既
至於今年?
上堂悶到我死
d miss,牙sir唔係唔好,
不過成日上堂都唔係教書既
上完都唔知佢教左d乜
成日hea左d時間
MF又成日攞上堂時間鬧人
搞到成日都唔教書
唉,,算la
始終依班係自己選擇既
鬼叫自己唔想讀理科咩
[ 我都唔想架....咁得真係唔鍾意phy,cham,bio牙ma] |