theresa6

暱稱: TING...=]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

日誌分類

全部 (230)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


2007-10-10

今日都冇野做
咩特別事都冇
1放學就即刻返屋企
今日好勤力呢!!!

加油加油!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




2007-10-09

好眼訓牙
第1堂com就test..
完全唔記得左
上1堂又冇聽miss講野
搞到唔識做
第2堂既com
勁眼訓...
冇聽過佢講野

之後個d堂都ok la...
悶悶悶就過哂
MF冇返到學
變左test
唔知係唔係咁計

之後WPBC堂上e-class
先知聽日要CA 英文
之前又話中4冇CA既.....
點人既!!!!!!!




2007-10-06

朝早去左學琴
下午就上網
都冇咩好上la..
kaki又返左學
傾左陣電話
做左陣功課
1日就咁過左喇
無聊無聊
但我又無聊得幾開心bor..
矛盾中!!!!!@@

死la.....
我仲當左自己係3E班tim
本身係想睇下有咩功課
之後揀左3E la
睇左2睇
先記得而家係4C班

係我太掛住3E
定係我對而家既4C冇歸屬感

不過
上年真係我讀書讀得最開心既1年
d miss,牙sir 好好人
特別係 mk leung ,好pro牙!!
上咩堂都唔係好悶,,,又好玩,又好笑
雖然係有唔開心
但都開心過今年
記得上年依個時候
係勁開心既

至於今年?
上堂悶到我死
d miss,牙sir唔係唔好,
不過成日上堂都唔係教書既
上完都唔知佢教左d乜
成日hea左d時間
MF又成日攞上堂時間鬧人
搞到成日都唔教書

唉,,算la
始終依班係自己選擇既
鬼叫自己唔想讀理科咩
[ 我都唔想架....咁得真係唔鍾意phy,cham,bio牙ma]