死la..... winnie黎左! 我暑假既最後幾日 就埋沒左係佢手上 又冇得去街 又要俾佢玩唉! 趙琪你幾時返牙??
今日係再始返學預課既第2日lu 大都知道哂d老師係邊個 好多都好好人 最唔鍾意就係某位 唔使講都知係邊個la 唉...... d書好重牙!!!!!!!!!
原來星期一要交英文暑假作業牙!!! 點算 今次死硬 唔知邊個教ENG呢 唉! 乜而家8號風球咩???? 我唔知既!