今日winnie走左lu
哇.....
依5日好似過左成年咁牙!
時間極之漫長﹏長長長長長長﹏
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咩都就哂佢T︿T'
佢咩都話買買買
之後買左勁多野俾佢
依排好似同外界斷絕哂咁
當我上左1陣網既時候
佢又係度搞住哂
唔俾我上>.<"
傾電話個時佢就不停咁尖叫
根本就聽唔到電話講咩既
唉...
不過有樣野超好笑
牙ma話佢黎個時瀨尿
hahaha....笑死我!
依排都冇咩做過野!
但係其實我又布好多野未做wo!=.="
買左森之愛情既書
電視劇就睇左第1集
唔知d大戲做咩
書就好睇好多
聽廣播劇個時超有feel呢!
期待niki個集
森美同小儀kiss哦!!!!!
|