依排勁多功課 唔得閒打!
琴日ki喊@@ 我都唔知講咩好! 我口齒不清的 唔知點算 我冇講野 好彩佢之後冇事!!!! 依排勁眼訓牙!!! 連架勢堂都冇聽喇!
今日第1日上PE堂 度高------冇高到!!!沮喪-0- 膀重------冇分別 好似又輕左小小 我唔想的! 身材極不平衡! 腳柤但身細 hohoho!!!!!!!! 洗左機! 好可憐呢!