我習慣默默的觀察 觀看四周 環視周圍 當別人高談擴論時 我總是自己思考 誤以為我是在耍個性 沉默是我的語言 我並不認為沒有經思考之下的言論會有建設性 很多時候其實不該隨波逐流 我知道 我也了解 因為我體驗過 曾幾何時 我是高分貝談論聲中的靜音鑑 漸漸的 我喜歡上沉默 就像著迷一樣無法自拔 因為 我發現 當沉默時 好多事情不一樣了... BY : 亞綸 佢所講既野 同我想講既一樣!!! 可能係同一星座..所以性格都差唔多la 愈黎愈鍾意亞綸 好似比佢吸引左咁
依掛都好多野做 所以唔係日日打日記 今日本身好開心架! 食lunch個時勁無奈lo! 冇lala比左個位人-0-' 之後放學個時竟然話要清儲物櫃 勁重牙!!!!!!!!!!!! 話儲物櫃唔係放書 係放d唔係成日用既野! 冇野好講lo 之後個個都勁嬲lo 都唔知咩事!又冇得申請wo 上年有得申請,我就話唔理你姐! 日日拎咁多書返學 痴線! 原來都唔係好多人去camp咋wo