上p.e堂跑9分鐘! 跑左15個圈 都ok la 之後同牙晴佢地去食野.. 我地搭的去搭的返 我未試過咁豪架! kakaka 有人唔見左電話.. 要檢查書包 之後都係冇收穫 好慘慘牙! 冇lala就冇左部電話!!!!!!!!! 希望佢搵得返la [好彩冇比人收部電話咋] 之後MF好嬲牙!! 又調左位 李先生坐左係oiki右手面.. 唉!
今日同牙ba牙ma上大陸整牙 唔係我整 係牙ba整 都幾先進wo 用左新既口岸 勁少人...冇羅湖咁迫! 飲左芒椰蘆薈爽 買個時勁好笑 佢話冇椰芒蘆薈爽 只係得芒椰蘆薈爽-0-" 我完全唔知有咩分別 好好味牙! 好似仲好味過許留山 又平wo! 6點返到屋企lu!
搭輕鐵返屋企館時勁無奈lo 有2個女仔撞埋黎 今日個書包勁重 已經勁興,,,,又曬到乜咁wo 仲要比佢地撞 之後我好衰咁啤住佢地同撞返佢地 佢地咁大力..我好細力咋! 益左佢地la!!!!!!!! 之後返到屋企就好努力 playing the piano!!! 加油!