本新諗住聽日同趙琪去街 點知佢話依排冇錢.... 唔去lu 唉,,又會咁都有架,, 等我仲想聽日買杰報+專輯T|m 車..車..車 算la.下星期就下星期La 今日第1日返學.... 仲玩自我介紹 =] 無奈ing 今日都係聽d牙sir同校長講 同埋派野《 之後就放學.. 咁就過左喇 都唔知遲d會點,,,,< d Miss 同牙sir d名我都唔記得 有d仲要唔識既... 死得
好耐都冇打日記lu.. 之前個d俾我del哂.. 唔想再睇番轉頭 仲有2日就番學lu.... 係暑假都好似冇做過d咩野 唔想番學牙! 我寧願日日都放假 就算悶都好過番學!