哇,,,今日學校唔開冷氣 熱到我痴線喇! 好才之後有開咋 傷風牙 好辛苦 食左藥都係咁 仲用左$30蚊買藥 好貴喲! 辛苦牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好才聽日唔使番學,,, 唔係既話得就死硬 死la.... 好似好多野做 但係又唔舒服 咩都冇做過牙! 聽日會好DD喇掛~
今日派左物理CA喇~ 得41分咋,,, 點算好牙 個個都咁高分 有d人攞到高分係度曬 討厭討厭討厭! 本身要留堂架 之後MISS 唔得閒 so 儀幫我背左之後就走lu 死喇 數學作業唔識做TIM......=.="""
今日過得好快wa 好好好眼訓!! 之後有週會 [咩]左書包落去 佢講左咁耐我都唔知佢講咩 都冇人聽佢講野 今日我係值日生 我都唔記得左﹏ 又要上番課室掃地 仲要[咩]住個書包bor 好累牙! 本來去左買冷3的 點知好貴牙 都係星期六叫牙ma去買吧~