晨早溜溜俾人捉左起身 去左飲茶 眼訓到爆 之後牙ma同牙ba送左個PLAYBOY袋俾我 好開心 好靚牙!! 佢特登去9龍個面買架 而家元朗,,屯門都未有依個款 真係好鬼開心 BUT做功課都做到我死喇 超多野做 台慶好悶牙 都冇野睇既,,,, 車車車.....仲以為有好多野睇TIM
今日好開心牙,,,,, 去左海洋公園 玩左好多機動遊戲 超好玩!!!! 之後去左西9個度溜冰 唔識溜 所以變左 [行冰] 唔係溜冰=.=""""" KA 玩左差唔多7黠幾 就同KI,,IVY LEUNG,,,買野食走先 潘恩"佢地就去左食 KFC 番到屋企都差唔多9點 LUu
今日好黑仔牙!!!!!!!!!!!!!!! 唔想提喇 最黑的1天哇!