哈哈,,,, 今日同趙琪去左屯市 買左筆袋,,183既專輯 超開心牙! 183既專輯好靚架.. 我買既係升級個個 99蚊 有埋mv睇.... kaka 有幾樣功課' 未做過牙=] 而家去做喇 |-| /-\ P P Y 牙!
依排悶死我... 上課就..ok la 有lock 架喇! 我諗書包會輕d啦掛 依排都冇特別既野 我開始覺得自己好痴情.. 到而家都未忘記到佢 依排諗住自己對佢冇哂feel la 點知早幾日見到佢 先知道,,,,=] 我對佢仲有feel 唉...都咁耐..點解忘記唔到佢
今日睇番183答新浪問題既視頻.... 超開心 孫總話明道同喬恩年底會再合作 明道聽到孫總咁講都係咁笑 佢又再背多次王子變青蛙既台詞 下年183club會黎香港做演唱會 好似話會請7F,K one 等 睇完之後開心到爆 快d有得睇就好喇!!! 全部鍾意明道同喬恩d人都爆開心 個個係網到係咁講 hahaha...好開心牙!!!