今日爆悶咁過左1日 有週會 個個作家超多怪音 講野都講唔正既 但係佢講野悶到嘔電喲......=.="""" 放學就同淇+珊去行街,, 之後去左食M記 之後行到差唔多5點幾先走人! 下次CA 一定要攞高分牙 =]]] 我唔要再咁低分喇 我唔可以再咁懶喇 要努力溫書 中3喇 真係要讀書,,,唔可以再玩玩下|Luu [ ["努力,,,以佢地做動力!!!"] ] 琴日識左個新加坡既fd牙....好開心!!!
今日好無聊咁係屋企做功課... 但係好似做黎做去到做唔哂咁!! 之後出街食lunch 食完就同牙ba,牙ma去買叮叮爐[姐係微波爐] 跟住就番黎lu 係咁down中文字型----爆令! 個板d閃字唔知點解係哂中間wa,,, 宜* 快d幫我搞好佢!!!
今日係學生會日 10:30就放學,,同珊搭車番屋企 番到去食野''換33''拾袋 搞好哂之後就去美樂輕鐵站luu 去到個時 只係2:43分 見到有人係士多到 真係我地班既人 咁我就跟住佢地入去 之後打排球,,起爐,, 之後就BBQ lu 好耐之後,, 分開哂玩.. 同Miss Yim 等人 傾左陣計 then 就去左玩水lu... 玩到9:30就走人lu!!! 番到屋企都11:00 lu!!!
不過激嬲左1d人牙!!!SORRY!