今日差D要留堂喇.... 好才之後Miss Yim肯放人咋 佢話左我地1陣之後 話如果依排再唔交功課就會真係番到5點 哇~做功課喇!! 唔係會死人架 記得唔好再放係looker喇!!!!!!!
今日好悶牙,,, 夠牙ma去攞隱形眼鏡 搞到我好想配牙 佢話我可以換眼鏡唔係[隱形] 但係要自己俾錢 都唔知係唔係既 之後提都冇提過依樣野 如果佢俾就好喇 好想換牙!!!!!=.=""" 又睇左1篇文喇 點知又係悲劇.. 好慘慘牙=] 女主角最後骨癌死左 男主角到最後女主角死左先知 自己最愛既係女主角 但到最後佢地兩個 連1點甜蜜既回憶都冇....T/\T
今日整左下個板 首歌係七朵花既Say You Love Me,,,係之前架! 超好聽=] 喬恩都有份作架.... d歌詞超感動牙 搞到我對眼紅紅的 只係紅姐! 超眼訓喲 今日打左2篇日記