今日英文堂去左架bus度上... 超好玩 時間好快就過左 第9堂又係度聽講座 成班都冇人聽佢講野 宜]幫我整令左個板板牙 好令牙! THX哂!
今日要當值,, 超早返到去 7:10 返到去LUu 之後就好努力咁溫物理 =] 始終都錯左好多 之後數學又冇lala測驗wo 爆多唔識的=.="""""""" 都唔知有幾多分 我諗都冇可能合格 唉.................. 放學就同 KI去買野 我地每個人都抽左d公仔 好可愛的 之後先知 原來趙琪今日放學都有去個到 但見唔到佢 搞到要各自回家 宜'' 整番好部腦喇 可以幫我整令個板 KA..好開心wa
今日都唔知做過d咩 第 9堂睇左音樂劇,, 好好笑架 我個位岩岩好冇人"姐"住我 所以睇得好清楚 放學個時就同KI去左食m記 會唔會爆瘡呢??? 千其唔好哇! 而家日記板d圖顯示唔到牙=o="""" 宜" 部腦又死左... 唔可以幫我搞番佢 鳴鳴鳴 依然好努力咁去記歌詞同讀音 不過上次個d都未背好...he=.="""""""