開左個相簿牙!!!183同7fd相放哂上去喇!.. ka http://www.wretch.cc/album/album.php?id=theresa6&book=1
今日開始上堂喇! 第1日上堂就悶死左喇 班主任堂做左中文堂 =o="""" 調左位lu....同夏穎儀坐 都好牙!不過就冇咩傾 不過前面個個就......唉,,唔好提喇 之後選埋班長個d ]]] 我就冇LaLa做左文書----- 但我部腦開唔到Excel牙 ! 我諗聽日都係交唔到架喇! 得閒整番靚個板先〈 不過都係得閒先La......>.<" 終於擺到明道同喬恩合照既相上我個頭像喇 Ya!
今日開學禮.... 又係o係hall聽人講野 悶爆 = ] 之後上課室派簿 搞左超耐,,,成1點幾先放人 無奈ing~ 番到屋企都2點喇 餓到爆 =.=""" 好彩番到去有壽司食 唔使半個鍾食哂 ! 點知牙哥無LaLa番黎食 冇留俾佢>.<"" 之後佢自己煮野食 好似搞到我好衰咁﹁ 之後聽到播2sweet首歌... 喬恩同玉榮唱 好好聽牙! 完全唔似平時喬恩把聲! 聽左咁多次都係覺得好好聽牙~ *仲未買到專輯同傑報....... 出左咁耐都未買!