今日又落雨喇,,,,,,唉
今日有好多堂都係改番好DD簿
[ because]要俾校長檢查
之後第7堂去左影相相
咁就搞左成堂luuu......KAa!!!
放學個時
咁岩走左架車,,
等左成幾分鍾先顯示有架車8分鐘
激死
差唔多有車個時見到大B同牙sa
1齊搭車去到轉車
之後又見到趙琪bor
so 又1齊搭車番元朗lu
番到元朗﹏點知佢話去行下街先 〉//
咁我就陪佢去la 買左d野
去左對面7仔
買碗仔翅食la
買左要叮個d =]]]]]]]]]]]]]
點知叮叮下先知
有現成的,,,仲要係熱既
好無奈=.=""""""""""""""""""""
我地好似kid婆咁
賣野食個位嬸嬸都望我地望到o哂嘴 =o=?
最衰既係------叮完都唔熱得去邊
仲凍的 搞到都唔似碗仔翅
早知唔食la
|