今日係禮堂個時超悶 之後MISS YIMm 又嬲了........ 上到課室就開餐了!!! 好好食牙∼ 好快就食哂d野lu,,, 咁我地就玩扑傻瓜 luuuuu 愈玩愈DIN 仲玩埋水=]]]] 笑死左!!!!!! 返到屋企怖置聖誕同DADDY生日 夜晚食飯做節,,,,,,,超好食牙!!!有6餸1湯wa 好開心~ IVY LEUNG!!!冰戀唔係咁解架!!!!=.=""""""""
我又懶左喇 幾日冇打到日記lu~ 開左個XANGA=]]] 為的 當然唔係又打多個la 係為左睇人的XANGA KaKAkaKA-------奸笑 ------------------- 傻的 快聖誕了 時間真怏喲
今日都冇咩做過 都唔想打 but為左[泡泡]先打的 今日"趙琪"搞佢部新腦牙 佢真的是電腦白痂喲=.="""" 岩岩睇"宜"的Xange先知佢去左camp BOR~ FD wo,,,,,, 咁都唔單聲 仲以為佢唔知去左邊TIM 今日涷涷呢^﹏^ 聽日牙ma又番大陸了