今日係 [ SPORT DAY ]"""""
當領袖生悶到死,,,,
又冇個識既同我1組bor~
我同KI,管,潘恩o係度叫M記外賣食LUNCHH
係咁o係度笑
放學個時同左 "Miss Yim" & "牙徐" 慶祝生日
點知要清場
去左對面公園食蛋糕
同 yuki 食1塊
之後同 miss yimm 搭車走
同佢傾番岩岩d野
同睇番今日同琴日既相相
佢話本身牙管拉佢過黎個時都知我地班有野搞
好開心我地班咁團結
o係想喊既moment,,,,,,公園的人開咪叫人走
掃興=.=""""
不過今日都好成功!!!!!
未買牙徐的禮物哇! =]]]]]]] \/.\/""""""怎辦?????
|