哇........... 終於返到黎H.K喇~終於有得上網喇.. 始終都係鍾意H.K多過大陸 其實琴日已經返到,,, 但係琴日病到我死死下了,,, 發燒''頭痛"喉嚨痛"感冒 齊哂!! 好辛苦 好才今日好番好多 今日就全身都超痛 次次發完燒都係咁 唉!!!!! 琴晚台灣地震.... 我都感到 還以為係自己頭暈呢~ 今日番大陸係最唔悶既1次呢 仲去左野生動物園呢~ KAKA 不知不覺又黎到27號喇 唉,,,,又未做哂功課,,又未溫過書=.=""" 今次真係等死喇!!!!!!
放假喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 今日呆左係屋企 but都幾好,,,, 冇野做lu∼