今日好悶悶...
有小小感冒哦!
終於講清楚lu....
hahahahahahahaha
好開心哇!!!!!!!!!!!
我原來係第3形人格
同天蠍座既性格好似!
都幾準架!
我係個咩人?
我覺得我係:
競爭?普通la.....
佔有慾?都幾強架
好鍾意 人無我有,,成功既feel
唔想自己係為別人而活
唔想去理會別人既意見
鍾意比人稱讚!!!
只會同自己最知心既朋友傾心事
[ 姐係趙琪,,,,牙宜......等等 ]
平時好似好靜咁,,,但其實唔係架!
我好努力咁改緊1個壊習慣:唔好成日跟人講野同做野!!!
其實我自己都唔係好覺架!! |