學習大方接受!!
早幾日去左環球嘉年華,,,同宜"趙琪"同1個宜的fd---樂
幾個人就去玩lu
1開頭樂都唔講野既=.=""
之後先開始熟
個日玩左好多野牙
都幾好玩LA
有好多我自己講過唔會玩 太恐怖
點知個時就跟埋佢地上去玩
最後只係有1or2個最激既冇玩,,,其他都玩左!
覺得自己好勁喲!!!!
今日,,,唉...不想再提起了
放學之後牙ma迫我去左健康檢查
好慘慘
點知最激氣都係佢話我唔使換眼鏡
之後mama都肯同我換
BUT要自己俾$$呢!!
夜晚就好勤力地做功課
到最後還是放棄了
MATHES有5題唔識做呢!!!!! |