哇....... 李克勤隻碟係7月24日出牙!!! 1定要買 同THERESA個碟名1樣>.<""" 都係 MY CUP OF TEA 但係THERESA係MY CUP OF T 有小小唔同 就算1樣都冇所謂la... 支持克勤!!!!
好耐冇打日記喇!!!!! 今日顧樂欣搵我去唱K... 本來都想去架 但係宜又唔去 趙琪又唔去 都係廢事LU 講真,,都好耐冇見宜喇....趙琪就見得多 依排日日都去街 唉 聽日都係乖乖留在家中吧 廢事MAMA唔俾我去街 佢依掛已經成日話我出得太多街 算la 等我做日乖乖女先 今日買左番學鞋LUu 已經最最最簡單既款 唔好話我聽佢唔俾 竟然讀左商科 都唔知好定唔好喇 MK LEUNG 1定係教D班 好想佢教牙 算la 既然我都放棄左讀理科 就唔好再諗喇 算了吧 死人頭!!!!HAND左機姐 唔使唔理我牙!!! 唔好指意我會理你牙!
今日媽咪整壽司食 好味牙!!!! 之後1點就出左去LUu 宜唔得閒 竟然去左屯門 唉..... 大忙人 之後就去左撈金魚 好傻 之後去左唱K 唱左好多歌 點知愈玩愈DIN 係度唱愛多80年,,麥兜,,東方之珠等等的白痴歌 =0=""""" 之後聽到對面唱咩歌 我地又唱 同對面鬥過 超好笑 玩到5點到就走人 今日真係玩得好開心!!︵.︵ 不過咩都買唔到 原來諗住用黎買野既得利$$去左唱K 缺$$中