今日成日都係落雨!!
好憎牙
朝頭早行雷冇間斷過
嘈醒左
不過醒左都冇野做
係度呆坐.....
下午個時溫左陣書
好乖牙!!!
係時候存錢剪頭髮
點解次次我都係係暑期時剪呢?!?!
hoho,,我自己都唔知
之後番學個時又長番哂
等我改下個87look先
希望唔會剪左之後重87同重樣衰LAa
同趙琪約好左
個直覺真係準牙
唔知點解升左中學會同趙琪咁fd呢?!?!
小學個時都唔係好fd
真係奇怪
我好似冇大過咁
仲未改到個缺點牙!!!!!!!
我自己都知個缺點好「黑人憎」
但我就係改唔到呢!!
升F.4之前1定要改牙!!!!!!!!!!
|