今日覺得我地班好勤力!!! 個個都努力左,,,, 真係好勤力讀書! 我都唔可以過慢既步伐.. 係時候讀書喇 再唔勤力D 就會比人追上 加油!!!! 要改善我既ENG!
今日好悶好悶咁又過左1日lu 幾時先可以唔使過d日日如事既日子??? 日日都唔知係度做咩 做埋同1樣野,,,唉 今日1上myenglishpal 換左板面牙 睇唔慣=.="
琴日終於比趙琪迫左去dl 跑online 對依樣野好無奈!!! 唔知做緊乜 之後佢同佢細佬都好好人,, 企係度等我=.="" 之後佢細佬仲係前面跑番黎搵我牙!!! 今日都冇乜做過野 唉,,,,,,,, 放學陪KI同泥明等車 之後就番屋企lu.... 冇睇到班際牙!!!!! 不過之後睇IVY XG就知道左係....... 輸左 繼續睇人地XG先!!!