又冇返學喇
唉
本身我想返架
點知牙ma唔俾wo
不過諗真d..
返學米又係上唔到堂
只係趴係度
何況...費事傳染俾人la
不過就辛苦ki 喇
要收3樣功課
琴日朝早已經勁唔舒服喇
以為只係傷風
所以食左d感冒藥就算la
之後都係覺得喉嚨唔舒服
咩都飲齊
飲左 "鹽水" "柑桔水" "菊花水" "蜜糖水"等等...
點知夜晚發燒
勁辛苦
見到雪櫃有退燒藥
食左都唔退燒既
之後1路都唔退
但已經1點鐘喇
我唔訓,牙ba同牙哥都要訓la
聽日佢地仲要返工返學
之後就唔理退唔退
去左訓覺
點知到而家都未退到
牙ma係咁叫我睇醫生
但係我都唔係涷,又冇熱
已經冇琴日咁辛苦喇
但探極都係38點幾度
始終都係比牙ma迫左去睇醫生=.="
|