1早起身去左學琴 之後12點幾係m記門口等kaki then我地去左千色影貼紙相 跟住去m記食野 食完去左唱K 玩到4點幾 kaki陪左我去通利琴行就返屋企lu 係通利琴行睇到有好多流行曲既琴譜 好想買牙!!!!!!!!!!
今日就係因為冇令中文默書返學 搞到冇得出去食Lunch 好慘慘呢 之後會計堂係咁係度玩 玩到DIN哂! 之後週會 MK Leung 俾人爆左佢年齡既秘密出黎 原來佢都好老架喇 睇唔出睇唔出! 放學搵CD 搵左佢勁耐都唔見佢 兜左勁好多圈 之後我地話"只要有恆心,陳[敵]會現身"(唔識寫佢個名) 點知就見到佢喇 之後佢話星期一先搵佢 俾人迫左做閱讀大使 因為係中文種子 我睇在校本可以加分先去咋 如果唔係我彩你都傻牙! then就返屋企Lu!
今日上英文堂聽鬼故 因為唔係好明既關係.. 所以1d都唔驚 P.E堂玩接力 之後去左和8食Lunch" 同牙晴個班1齊去 不過我都係覺得怪怪地 聽日唔同佢地食喇 有好多人去個度食! 有校長,d miss同牙sir,鄧月明,BARBIE等等 又係食三文魚蟹子飯 臨放學個時miss發脾4 搞到4點先 走人 好才有珊珊等我姐!!