英文Miss無返
用左個2堂黎test數學
點知個個都好快做完
唉.....已經知自己錯左1題喇
>.<""""唔制牙!!
商業派卷.....好彩合格姐
ECON後日又要test喇
LunCh同珊珊同牙彤出去食大家樂
聽日又有數學test
咁多test架 /.\
之後中文堂做聆聽la
咁就放學喇
放學又去搵陳[敵]
好煩牙 】
篇文得中中咋@@
佢叫我地聽日放學買野食
但係後日要test牙
Connie又唔去
點都5去La 」
之後又要俾咩邀請信人wor
佢打錯我個名,又要再印過
我同connie1齊做左主席-0-'
之後佢話要唔知分享d咩
我都冇睇過本書
點分享牙???
then 就同鄧月明[ 好似好耐冇見過佢喇,好唔慣唔係同佢1班呢!
以前有咩功課唔識都係問佢架ma=︵=" ]
仲有kayi,connie,ki 1齊走lu!!!!!
|