今日要收dict cor
得我1個人收功課
感覺很恐怖的呢﹏
之後MISS提醒我地 今日有test??
冇人記得依回事呢!!
test個時...miss話比open book
好HAPPy呢 ︿.+
但係時間勁趕
做到第3題已經11點喇-0-"
點知第3題諗左勁耐都唔識....
then就做第4題先
之後我每做1題都望下個鐘
時間就做左我既原動力
之後個d諗都5諗就寫落去
其實可能寫左好多5使用既野
不過5理喇....見到時間過得勁快
5得閒理佢有冇用lu
愈做寫d字愈唔令
最後個題差5多係潦出黎架@@
之後睇返第3題
又識做返wor
真係奇怪!!!原來[欲速則不達]係岩架
好彩既係到最後做得哂!!
不過就5知岩5岩喇!!!
上ECON堂個時好肚痛
Lunch 去左食飛碟
then搭的士返去
放學係度聽講座
"同學相處"
搭輕鐵個時有個女仔好靚牙
佢同佢個fd因為1樣野笑左好耐
我都差d笑左出黎
我會記得依個" SHIT "架!!!!!kakaka!OMG |