今日唔知講咩好,,,就講下我ge好同學係佢個xg度寫d咩啦!!!
其實佢係佢個xg打呢篇野我知咗好耐,,,但係無講出嚟,,
佢係佢xg寫:
Monday, April 21, 2008
今日....我終於明白...咩係仆街同街仆
今日一番到屋企
我覺得有一陣好嚴的感覺
跟住我就食野啦
跟住我老母老豆就黎同我講
你上次比人搞到個眼鏡個單野好大鍋wo而家
xxx老師打黎搵我(唔放便講)想知msn
跟住我心諗
仆街啦你打黎我屋企問侯我
屌你老母呀我戇鳩佬
知唔知點解你咁矮丫
(係人都知,,,唔講)
跟住我以下黎打既野係送比屈我果班含家產
聽住呀
仆街
我屌你老母呀..屈屈屈屈神士呀你收皮啦
番下鄉下耕田唔該
慢慢去番旺角做你既雞
做你既薯女
唔好再黎屈我
同你講
你再屈落去
你冇好處
我大把fd十卜我
吹咩
睇下到時邊個屈邊個
木咀
仲有呀
唔好再屈我大佬同我細路
唔係唔好怪我對你唔客氣
講我花名好好玩丫可
講丫仆街
我就係要話你
腐蝕性
八婆
話你地2個既
當然我冇打名啦
但係我諗個個都知嫁啦
講丫八婆
又唔該
同你講呀
我而家好火
你最好小撚心d
唔該
以下一段話送比你老母:
屌你呀我你生個咩女出黎丫咁撚樣柒做雞都冇人要丫講我花名好好玩丫可
我要你同你個女一命填一命
仲有
咒你祖宗十八代加以後祖宗全家含家
仆街"
講完~.~
以上內容聽下就算..唔好當真!
睇完呢篇野之後,,,最近特別火爆ge我應該好火,,,但係呢幾日我脾氣又好好,,無嬲ge感覺,,我呢排好似成日都嬲咁,,,怪怪地.. |