今日,maths堂,無咩野,,,唔講
geog堂,,,好好玩,,同ginny玩洪家浚,,話佢小學係屎高拔小學,,係咁話佢,,,係咁係度笑,,,之後佢係咁話我同ginny係crazy的...
中文&英文都無咩野講...
P.E.堂,,,打羽毛球(正!^^),,,同ginny打,,,打打下,,,ginny唔小心打咗個羽毛球去隔離ge1F班度,,佢同1F班嗰個人講:你有冇事牙?!未死得丫Ma,未死得就得La. ...ginny無諗住串佢嫁,,但係佢串ginny lo,,,無幾耐之後,,,佢哋又打咗個波黎,,,但係嗰陣我同ginny打緊波,,,所以佢哋無機會攞番個波,,,之後佢哋話我哋waste晒佢哋d時間lo,,,之後我哋又串佢地,佢地又串我地,,點知串串下佢發火,,,佢話:算啦!人哋講英文,又唔係講廣東話,我哋唔明嫁啦!..之後,我話:連英文你都唔識,你又無讀書嫁?...= =之後,我哋係咁話佢,佢無再講野....放學,我同ginny揾21號,同佢講:李同學!你知唔知1F班有個beautiful姐姐想識你呀?...點知,21號真係信,佢話:係邊度,帶我去....帶完佢去之後,佢竟然話:點解佢想識我ge?.... 咁lo,笑死人,,,點會真係想識佢呀?我哋係想佢help我哋串人je...
|