←■笑什麼 哭什麼*`●
_▂+°笑容掛不上我的面容×';+'_即使很痛 也不能放聲痛哭♧;;;;-/}
tiff_crystal
暱稱: -`×♥ 忘 不 了 ◦ 忘 不 了 ♥×`
性別: 女
國家: 澳洲
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
wakaka...
xD...
中秋節...
1oo問xDD
變態!!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 552
2008 年 5 月 30 日  星期五   驟雨


好羅呀!!! 害羞 分類: 未分類

  今日有好羅呀!!!=="音樂堂嗰陣,有music表演,到我表演嗰陣,我太緊張,令到頭3次都吹唔到...羅到飛起,但係無咩人笑(好好人呀大家^^)所以都無咩野ge...之後一直都無咩事發生...但係上完中文堂之後,GP4 d男仔番到嚟係咁話14號同ginny係情侶,之後我話俾ginny知,佢好生氣lo,佢一入到嚟班房,24號同佢講:我見到陳曉堃之後再睇下個rubbish bin,覺得個rubbish bin真係好靚!之後,ginny喊,我咪同24號講:你衰啦,你整到ginny 喊!點知個30號又多口(唔記得佢講咩),咁我咪話埋佢lo,我話:你咪講野呀你,你自己都唔好得去邊!之後,30號又話:我諗你想俾人打頂啦!,但係佢最後都係無打我...
  之後我同sa揾拿講野,個30號又伸個頭埋嚟聽,跟住我鬧佢:你知唔知自己好煩嫁?我地講咩關你咩事啫?...之後佢好無奈,無出聲...我開始覺得佢好慘...我係咪好衰?無啦啦鬧人...不過佢受得起!到放學嗰陣,ginny仲喊緊,27號同佢講:唔好喊啦!你會pollution大地!
之後我好大聲話:你咪嘈!!!之後winnie鬧佢(唔記得講咩,但係好angry咁講)點知,ginny係winnie講完野之後,佢好大聲話:我知你無老豆,唔該你咪出聲啦!



2008 年 5 月 29 日  星期四   驟雨


暗串.... 分類: 未分類

呢排學緊暗串...開始覺得幾好玩!!!^^今日lunch time 嗰陣,高妹係咁痴住我哋,所以我同ginny咪唔同佢哋食飯lo...仲搞到我哋無得玩暗串tim!!!........P.E.堂,W.P.Y.無上堂= =同winnie,ginny,serena&angel玩真心話同大冒險...大家講咗自己鐘意邊個...玩得好開心...跟住就放學,唔知發生咩事,湯圓好唔開心,d男仔真係衰ar!!!.....................跟住好開心咁走咗lu......