` ★我給各位babe的話`

Be hapi-33-`? I can't-.-
tiffany821
暱稱: ♥琳`Rilakkuma╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
qZ`
QZ`
病釕╮
8.21。活動.
P.6D..我愛你`﹏
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
網站連結
franky chan`xd
hody`
mande`-.-
stephanie`
欣欣`xd
朗`._.
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 218
留言總數: 2598
今日人氣: 20
累積人氣: 12283
      ❤`msN
[email protected]
2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


+`100問3-]
分類(x` ★1oo.2oo.3oo問等

【關於個人】 **



1,你叫咩名牙..→豬小琳

2,仲意人地點叫你..→豬豬xp

3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→8.21--下..吾知播~

4,你係大喊包嗎....→之前係= =

5,係咪多數都係自己一個人...→吾係-3-

6,想唔想死.....→吾想~

7,你係一個樂觀GE人嗎....→0kay拉*v*.!

8,你做過最衰GE野係咩.....→之前向自己既best fd講大話

9,你做過最好GE野係咩.....→冇咩架喎~

10,你係咪一個好心軟GE人..→梗係拉..



【關於朋友】**



11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→cman

12,最關心你GE朋友係邊個...→蔥蔥;邢;鋒;敏;諾;婷;will仔;怡

13,最較笑GE朋友係邊個...→MinG哥

14,最恐怖GE朋友係邊個...→LinG*

15,你最憎GE朋友係邊個....→沁知得拉~

16,最靚GE朋友係邊個....→敏;will仔;蔥蔥

17,最樣衰GE朋友係邊個...→見人見志拉~

18,你同邊個朋友最開心...→蔥蔥;敏;will仔;邢;鋒;諾;婷;怡;老陳

19,你同邊個朋友最悶...→Sisi          ;             m怪

20,邊個朋友笑得最奸...→個個都差吾多姐-3-



【關於愛情】**

(澄清;;所謂既情人只係我鐘意既人咋~吾好誤會...)

21,你最仲意係邊個...→吾知呢可xp~

22,拍過GE多次拖....→我甘乖囡*梗係冇拍過拖拉~

23,邊個追緊你...→下..依d野要我d fd留cm比我..我先會知- -"

24,你E加GE情人係邊個...→吾知呢可~

25,你第一個情人係邊個...→吾知bor~xp

26,你失戀個時會做乜...→拍都味拍拖...失咩戀牙= =!?

27, 朋友定係愛人重要...→兩樣都重要~

28, 對你GE情人有咩要求呢...→一定要高過我...運動型...lok 觀*

29, 你E加想同你個情人講D咩...→haha~仲洗講既!?

30, 你仲意你GE情人幾多個%...→90%(有10%係自己度xp~)



【關於個人喜好or惡好】**



31, 你最仲意食D咩...→sushi

32, 你最唔仲意食咩...→苦瓜

33, 你最仲意去邊...→西9同0cean park

34, 仲意睇咩書...→下..吾記得佐個名= =

35, 仲意做D咩...→sms

36, 你最中意GE明星係邊個...→聽歌吾睇人架播-3-..

37, 你最仲意咩季節...→summer

38, 你最中意GE異性朋友係...→呵呵~你覺得呢*v*!?

40, 你最討厭做D咩....→吾知= =



【關於學校】**



41, 你仲意上學嗎.....→0kay吧-_-''

42, 學校同你最FD係邊個..→邢;敏;諾;婷;怡

43, 係咪日日都係學校到發呆...→吾係既...

44, 係學校你仲意林D咩...→下~吾知- -

45, 係學校你仲意較D咩...→ENG

46, 最仲意GE老師係...→miss nG同楊sir(sport果個~)

47, 最唔仲意GE老師係...→江老師

48, D同學對你好唔好...→某d咪對我好囉~其他果d..吾洗講都知拉~

49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→仲係小學~GPS(吾明既~就去我個主頁睇..順便增下人氣xp")

50, 你係學校最於GE事係咩...→p.2果時條運動褲調轉佐黎wear

51, 係學校最開心GE事係咩....→識到一班fd

52, 你咩科最叻....→MUSIC..ENG

53, 係學校邊個對你最好...→蔥蔥;邢;鋒;敏;諾;婷;will仔;怡



【關於選擇】**



54, 情人重要定朋友重要...→2個都甘重要~

55, 仲意人地定仲意自己多D....→自己...(自戀狂黎架我xp)

56, MSN多D定ICQ多D...→MSN

57, 仲意黑定仲意光...→吾黑吾光xp

58, 仲意男定仲意女....→人妖*v*

59, 對男好d定對女好d...→我都吾知~

60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→0pen架拉梗係~

61, 日頭好定下午好定夜晚好...→夜晚好~

62, 仲意笑定仲意哭...→一路笑..一路哭xp

63, 仲意去百佳定惠康...→冇所謂-3-

64, 仲意上網定打機...→上qz~(9吾搭8-口-)



【關於心裡的事】**



65, 你e加林緊d咩...→um...0cean park既野xp

66, 有咩心事..不防同大家講下..→講佐..你都吾明拉-3-

67, 邊一句最傷你心...→低能架你(某d人講依句~)

68, 有冇心臟病....→冇

69, 多時心痛?....→......

70,咩事最心痛呀...→um....

71,你e加心跳有冇唔正常...→冇- -不知幾正常~

72,生命重唔重要...→重要~

73,你最仲意林d咩....→下..冇呀~

74,最唔想林d咩....→P....



【關於現在】**



75, 食緊d咩....→橙xD

76, 聽緊咩歌...→全世界都停電-tank

77, 對上同邊個sms...→邢

78, 同緊邊個msn....→凝

79, 邊個係你旁邊...→我牙妹..

80, e加你係邊到....→屋k...

81, E加幾點...→02:42p.m

82, 你e加個個地方有邊個係到...→我牙妹..我牙爺同我-_-''

83, 睇緊咩電視...→2002(戲黎架!鬼片~)

84, e加做緊咩...→打1oo問

85, e加個心情好嗎....→吾係甘好~

86,你e加肚唔肚餓....→吾肚餓~

87,想飲d咩野...→水xp

88,e加想唔想出街...→0kay拉...

89,e加想邊個人係你身邊...→蔥蔥;邢;鋒;敏;will仔

90,e加有冇流鼻血...→冇



【關於呢個100問】

91,感覺如何.....→吾錯~

92,仲唔仲意呢個100問....→lov3*

93,呢個100問邊個比你....→自己係qz搵

94,覺呢個100問低唔低b...→吾低b

95,做呢個100問做左幾耐...→冇計到- -

96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→吾覺得~(如果係既話..做果個咪仲無聊- -")

97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→中3

98,想唔想要原創者ge msn...→要*v*

99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→......

100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→蔥蔥;邢;鋒;敏;諾;婷;will仔;怡

1oo問由傻舒提供的*`_

P0st time(x`2009-06-09 02:47 PM 
入去喇(x` [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


+`Exam既第二日~
分類(x` ★ab0ut 小學

金日係Exam既第二日--英文

1)GE卷--50mins
我做完份試卷之後
竟然仲有時間check卷
我真係對呢份試卷有信心*v*.!
 
 
到到小息果時~
去佐6A(被逼的-_-'')搵G
仲比詩詩郭玩= =
 
 
 
 跟住到到第二堂--譚主任上堂
我覺得好煩-,-
s0..冇理過佢= =
 甘就完佐拉呢堂.....
 
 
 到第三堂--林sir上堂
林sir真係好好人~
我地嘈..佢冇話我地xp
話甘快就放學拉*v*
 
 
 走先~
BYEBYE~
P0st time(x`2009-06-09 01:39 PM 
入去喇(x` [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]