【關於個人】 **
1,你叫咩名牙..→豬小琳
2,仲意人地點叫你..→豬豬xp
3,幾年幾月幾日出生呀...同你知唔知道邊個個生日日期同你一樣...→8.21--下..吾知播~
4,你係大喊包嗎....→之前係= =
5,係咪多數都係自己一個人...→吾係-3-
6,想唔想死.....→吾想~
7,你係一個樂觀GE人嗎....→0kay拉*v*.!
8,你做過最衰GE野係咩.....→之前向自己既best fd講大話
9,你做過最好GE野係咩.....→冇咩架喎~
10,你係咪一個好心軟GE人..→梗係拉..
【關於朋友】**
11,你心目中第一名GE朋友係邊個..→cman
12,最關心你GE朋友係邊個...→蔥蔥;邢;鋒;敏;諾;婷;will仔;怡
13,最較笑GE朋友係邊個...→MinG哥
14,最恐怖GE朋友係邊個...→LinG*
15,你最憎GE朋友係邊個....→沁知得拉~
16,最靚GE朋友係邊個....→敏;will仔;蔥蔥
17,最樣衰GE朋友係邊個...→見人見志拉~
18,你同邊個朋友最開心...→蔥蔥;敏;will仔;邢;鋒;諾;婷;怡;老陳
19,你同邊個朋友最悶...→Sisi ; m怪
20,邊個朋友笑得最奸...→個個都差吾多姐-3-
【關於愛情】**
(澄清;;所謂既情人只係我鐘意既人咋~吾好誤會...)
21,你最仲意係邊個...→吾知呢可xp~
22,拍過GE多次拖....→我甘乖囡*梗係冇拍過拖拉~
23,邊個追緊你...→下..依d野要我d fd留cm比我..我先會知- -"
24,你E加GE情人係邊個...→吾知呢可~
25,你第一個情人係邊個...→吾知bor~xp
26,你失戀個時會做乜...→拍都味拍拖...失咩戀牙= =!?
27, 朋友定係愛人重要...→兩樣都重要~
28, 對你GE情人有咩要求呢...→一定要高過我...運動型...lok 觀*
29, 你E加想同你個情人講D咩...→haha~仲洗講既!?
30, 你仲意你GE情人幾多個%...→90%(有10%係自己度xp~)
【關於個人喜好or惡好】**
31, 你最仲意食D咩...→sushi
32, 你最唔仲意食咩...→苦瓜
33, 你最仲意去邊...→西9同0cean park
34, 仲意睇咩書...→下..吾記得佐個名= =
35, 仲意做D咩...→sms
36, 你最中意GE明星係邊個...→聽歌吾睇人架播-3-..
37, 你最仲意咩季節...→summer
38, 你最中意GE異性朋友係...→呵呵~你覺得呢*v*!?
40, 你最討厭做D咩....→吾知= =
【關於學校】**
41, 你仲意上學嗎.....→0kay吧-_-''
42, 學校同你最FD係邊個..→邢;敏;諾;婷;怡
43, 係咪日日都係學校到發呆...→吾係既...
44, 係學校你仲意林D咩...→下~吾知- -
45, 係學校你仲意較D咩...→ENG
46, 最仲意GE老師係...→miss nG同楊sir(sport果個~)
47, 最唔仲意GE老師係...→江老師
48, D同學對你好唔好...→某d咪對我好囉~其他果d..吾洗講都知拉~
49, 你間學校BAND幾同叫咩名...→仲係小學~GPS(吾明既~就去我個主頁睇..順便增下人氣xp")
50, 你係學校最於GE事係咩...→p.2果時條運動褲調轉佐黎wear
51, 係學校最開心GE事係咩....→識到一班fd
52, 你咩科最叻....→MUSIC..ENG
53, 係學校邊個對你最好...→蔥蔥;邢;鋒;敏;諾;婷;will仔;怡
【關於選擇】**
54, 情人重要定朋友重要...→2個都甘重要~
55, 仲意人地定仲意自己多D....→自己...(自戀狂黎架我xp)
56, MSN多D定ICQ多D...→MSN
57, 仲意黑定仲意光...→吾黑吾光xp
58, 仲意男定仲意女....→人妖*v*
59, 對男好d定對女好d...→我都吾知~
60, 仲意有d沈默ge人定仲意open ge人...→0pen架拉梗係~
61, 日頭好定下午好定夜晚好...→夜晚好~
62, 仲意笑定仲意哭...→一路笑..一路哭xp
63, 仲意去百佳定惠康...→冇所謂-3-
64, 仲意上網定打機...→上qz~(9吾搭8-口-)
【關於心裡的事】**
65, 你e加林緊d咩...→um...0cean park既野xp
66, 有咩心事..不防同大家講下..→講佐..你都吾明拉-3-
67, 邊一句最傷你心...→低能架你(某d人講依句~)
68, 有冇心臟病....→冇
69, 多時心痛?....→......
70,咩事最心痛呀...→um....
71,你e加心跳有冇唔正常...→冇- -不知幾正常~
72,生命重唔重要...→重要~
73,你最仲意林d咩....→下..冇呀~
74,最唔想林d咩....→P....
【關於現在】**
75, 食緊d咩....→橙xD
76, 聽緊咩歌...→全世界都停電-tank
77, 對上同邊個sms...→邢
78, 同緊邊個msn....→凝
79, 邊個係你旁邊...→我牙妹..
80, e加你係邊到....→屋k...
81, E加幾點...→02:42p.m
82, 你e加個個地方有邊個係到...→我牙妹..我牙爺同我-_-''
83, 睇緊咩電視...→2002(戲黎架!鬼片~)
84, e加做緊咩...→打1oo問
85, e加個心情好嗎....→吾係甘好~
86,你e加肚唔肚餓....→吾肚餓~
87,想飲d咩野...→水xp
88,e加想唔想出街...→0kay拉...
89,e加想邊個人係你身邊...→蔥蔥;邢;鋒;敏;will仔
90,e加有冇流鼻血...→冇
【關於呢個100問】
91,感覺如何.....→吾錯~
92,仲唔仲意呢個100問....→lov3*
93,呢個100問邊個比你....→自己係qz搵
94,覺呢個100問低唔低b...→吾低b
95,做呢個100問做左幾耐...→冇計到- -
96,覺得作呢個100問係咪好無聊ge人...→吾覺得~(如果係既話..做果個咪仲無聊- -")
97,估下原創者係中幾...睇下估得岩唔岩→中3
98,想唔想要原創者ge msn...→要*v*
99,呢個100問做個時去左wc幾多次....→......
100,弓喜你做完...開心ma..想邊個黎睇你個100問呀....→蔥蔥;邢;鋒;敏;諾;婷;will仔;怡
1oo問由傻舒提供的*`_