` ★我給各位babe的話`

Be hapi-33-`? I can't-.-
tiffany821
暱稱: ♥琳`Rilakkuma╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
qZ`
QZ`
病釕╮
8.21。活動.
P.6D..我愛你`﹏
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
網站連結
franky chan`xd
hody`
mande`-.-
stephanie`
欣欣`xd
朗`._.
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 218
留言總數: 2598
今日人氣: 1
累積人氣: 12200
      ❤`msN
[email protected]
2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


+`H1N1_`
分類(x` ★我的生活

憎死H1N1牙

點解偏偏要係我地P.6畢業果時先停課呢!?

仲要停14日~

搞錯牙= ="|||

-----------------------------------------------------------

金日仲去佐詩詩郭屋k玩~

D相我會p0z係相簿~

 

 

P0st time(x`2009-06-12 02:52 PM 
入去喇(x` [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


+`雜`.!(歌詞附送`_)
分類(x` ★ab0ut 小學

自我介紹
1` 乜水 ?   琳jaI*-]
2` 今年貴根 ?   12碎
3` 用20個字內介紹自己 '
[高過某d人...樣衰~]
4` 許 5粒願望先啦 ^Q^丫 !
      a★ 成績好到爆
      b★ 冇曬豬流感*v*
      c★ fd子快樂
      d★ 我家姐吾好同我搶電腦-v-'
      e★ 每一日都吾會喊
5` 讀咩學校?  GPS
6` 乘上..有冇原因?  校風好*v*
7` 覺得自己靚/師/型 嗎? 吾覺-,-
love
8` 鐘意邊個? 佢叫咩名?  人`吾知呢可xp"
9` 愛一個人.. 你覺得最重要既係咩?  最起碼講真話同對我好._.
10` 愛人 定 被愛 幸福 ?  下`吾知-3-'(依d野梗係hody先知~)
★ 假如你或真係同左個你好鐘意既人一齊....
11` 佢溝女/仔 .. 你會?  kill him-3- 
12` 佢不停用你喲錢 .. 你會? 勸佐佢先掛-3-
13` 發現佢係變性人 .. 你會? 即刻走佬~
14` 發現佢有病 .. 你會?  take care 0f him
15` 有架車撞埋你地度`一定要死一個人..你想你死定佢死? 我死好過~
16` 乘上 * why?  因為我...佢(面紅inG')
17` 佢唔係真心鐘意你.. 你會?  打死佢-,-
18` 乘上* why ?  一心一意甘對佢....佢竟然甘對我`佢係甘想死先*v*!?
19` 佢身材變到好差 (eg 肥')   減肥..
20` 佢個樣好樣衰.  整容掛-3-
21` 佢整過容`   gD.!
★ 假如你搞網戀`;  你真係好鐘意佢.. 旦係佢好樣衰 ...
22` 你同佢出街`覺得佢同佢張相個樣唔同 ..  會問相中人係咪佢..
23` 佢好樣衰   ;但吾會直接hurt到佢
24` 佢好差, 旦係好自戀 .. 自戀狂-,-''好心你拉~
25` 佢好有錢   s0.!?
26` 乘上 * why ?   有錢吾係大曬架-,-
27` 條仔/女 ` 摸你.你會?   走先~
28` 佢叫你上佢屋企 !   采佢都傻-,-'
29` 佢叫你飲酒  !  佢都short既..
30` 佢叫你同佢 咀咀 !   吾好低能拉-,-
31` 佢攬你 ! 死開D拉~
32` 佢同你講你好樣衰 !   我會講;;早響拉..吾好浪費大家既時間-,-!!!!
33` 發現佢唔係 男/女  O咀....

mC
34` 朋友 / 愛人  2樣xp
35` stephy /theresa  theresa
36` 小方 / jay   jay
37` 大鼻 / 大口 -o-'...
38` 紅 / 紫  紫
39` 大肚腩 / 粗脾   粗脾
40` 兔唇 / 豬鼻  -o-'...
41` 收$100花 / 收100 蚊  其實冇咩分別架咋!?
42` 新年 / 聖誕  新年
43` 介手 / 介人  介人
44` 唱k / 睇戲 唱k
45` janiceman / angelababy  JM
46` 洪卓立 / 周柏豪  洪卓立*v*.!
47` 睇 freeze / 睇比卡超 梗係比卡超拉=,=
48` 雜果賓 / 菜蜜   雜果賓
49` 笑 / cool 笑
50` kay / miki K仔
  
誠實
51` 鐘唔鐘意喲大過自己好多既人 (love) ?   吾係甘鐘意
52` 係唔係優質靈芝包子 ? 講緊咩-o-...
53` 乘上*咁你想唔想架?   -o-....?
54` 你電腦裡面既我的最愛多唔多? (0-30)(31-80)(80-200以上? 80-200-v-''
55` 乘上` 咁你人生暫時既我的最愛呢?  你想講咩架-,-!?
56` 有冇對過人有性幻想?  冇諗過~
57` 有冇做過人第3者?  有掛...-o-..
58` 你想唔想做第 3 者?  唔係甘想
59` 鐘意過幾多個人?  3`(暫時~)
60` 有冇非過人/ 俾人飛?   冇...
61` 覺得自己係咩人? (性格)  吾知-3-.
62` 覺得邊個fd 最好? 敏;邢
63` 覺得邊個 fd 最可愛 (1男1女)   男-炭' 女-蔥蔥xp
64` 覺得邊個 fd 最靚/帥 (1男1女) 男-will仔' 女-蔥蔥
65` 覺得邊個fd 最型 ?   (1男1女)  男-keith'  女-敏
66` 覺得邊個 fd 最口不對心?  個個都會架播~
67` 覺得邊個最串   M怪...怡
68` 邊個 fd 係 最搞gag ( 2男2女 ) 男-minG哥..ken' 女-敏..怡
69` 有冇(愛)過 62-68 題 up過佢人名既人呢? 有...
70` 你有冇自殘過   冇- -

-大家庭 `

71)家中有誰? - 牙媽..牙爸..牙妹..家姐

72)愛爸爸還是媽媽? - 吾愛-v-

73)邊個成日鬧你? - 個個都係..

74)最恨誰? - .....冇-,-

75)住幾樓? - 8

76)有冇兄弟姊妹 ? - 家姐牙妹~

77)最愛誰? - 自己~

78)屋企令唔令? - 令掛- -

79)屋企人係咪成日買野比你? 吾...

80)鐘唔鐘意同屋企人出街? - n0..i hate that~



fd tag ( + 傳俾既人 !紅色的名就要做這100問~)
a.★
b.★
c.★will仔
d.★
e.★鋒
f.★凝
g.★蔥蔥
h.★kan kan

81` 你對 h既一個印象?  吾錯吧..


82` a同f 鐘意邊個明星?吾係甘清楚...
83` c同 h
襯唔襯?  2個都係BoY-3-
84` 講 F
其中一個優點 ?  hehe...吾知-.-
85` 你有冇鐘意過b? 我吾係Gay架...
86` 你而家鐘唔鐘意 e (love)? 呵呵...你話呢?
87` 你而家對 b ; d ; f  其中一個有冇好感? 有..B
88` 你有冇試過討厭 A;E? A'有..E'冇xp
89`  g;h 同你係咩關係? fd子
90` 你覺得 a 同 邊個襯?(可以唔係b-h) ball sir~
91` 你覺得 f 份人點? 0kaY-__-''
92` a-j 邊個最靚/帥? (1男1女) 男-will仔  女-蔥蔥
93` a-j 邊個最可愛? ( 1男1女) 男-矛-3- 女-蔥蔥
94` a-j 邊個最型? (1男1女 )   男-will仔 女-敏
95` 你同 c 有冇可能?  冇掛
96` 你鐘意 a-h 邊類人?  全部
97` 你覺得 d 同 e 邊個 好喲?  e.!!
98` 唱歌最好聽? 唔豬-v-
99` 醉黑人憎?   冇掛-3-
100`醉有潛質做你條女/仔? .........ha.........

 

 

 

唉~

話甘快就畢業典禮拉星期5-_-''

真係好吾捨得一直陪伴我既fd子~

多謝你地牙~

特別係....

敏;邢;will仔;鋒;諾;婷;簡;怡;蔥蔥;kan kan;chris chris;老陳;kelly;Eva;姚寶寶;keith;lok琪~等

 

我好囍這歌--同班同學

歌挺不錯~

 

同班同學 梁詠琪

作曲: 梁詠琪
填詞: 陳少琪
編曲: 張人傑
監製: 趙增熹

想到當年事 告別母校時
我們立志鬥快講聲 我願意

親愛的同學 你又說心事
男伴總是失望離去 無法相依
想我給提示 怎可速成美事
其實我也每天邊走邊學世事

@明明身心經已重傷扮皮外傷
笑著博他去鼓掌 愛需要合唱
太過剛強 他不會留低欣賞
明明所得不太理想 為人著想
傷心都顧全漂亮 改善了賣相
認清方向 免得變成了他身邊其中一個敗將@

講到感情事 似是個生字
誰又因為選擇名次 才去開始
當我想名字 加添他人姓氏
難受我也要知相戀的大意義

Repeat@

明明身心經已重傷扮皮外傷
笑著博他去鼓掌 愛需要合唱
太軟心腸 他都會毫不欣賞
明明所得未理想 為人著想
傷心都顧全漂亮 改善了賣相
認清方向 你到今天還未改你的思想
難怪你在這天沒歌可唱

行鋼線 是女人內心甦養

 

 


 

P0st time(x`2009-06-10 04:20 PM 
入去喇(x` [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]