| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
|
+`H1N1_` |
分類(x` ★我的生活 |
憎死H1N1牙
點解偏偏要係我地P.6畢業果時先停課呢!?
仲要停14日~
搞錯牙= ="|||
-----------------------------------------------------------
金日仲去佐詩詩郭屋k玩~
D相我會p0z係相簿~
|
|
P0st time(x`2009-06-12 02:52 PM
|
2009 年 6 月 10 日 星期三  |
|
+`雜`.!(歌詞附送`_) |
分類(x` ★ab0ut 小學 |
自我介紹
1` 乜水 ? 琳jaI*-]
2` 今年貴根 ? 12碎
3` 用20個字內介紹自己 '
[高過某d人...樣衰~]
4` 許 5粒願望先啦 ^Q^丫 !
a★ 成績好到爆
b★ 冇曬豬流感*v*
c★ fd子快樂
d★ 我家姐吾好同我搶電腦-v-'
e★ 每一日都吾會喊
5` 讀咩學校? GPS
6` 乘上..有冇原因? 校風好*v*
7` 覺得自己靚/師/型 嗎? 吾覺-,-
love
8` 鐘意邊個? 佢叫咩名? 人`吾知呢可xp"
9` 愛一個人.. 你覺得最重要既係咩? 最起碼講真話同對我好._.
10` 愛人 定 被愛 幸福 ? 下`吾知-3-'(依d野梗係hody先知~)
★ 假如你或真係同左個你好鐘意既人一齊....
11` 佢溝女/仔 .. 你會? kill him-3-
12` 佢不停用你喲錢 .. 你會? 勸佐佢先掛-3-
13` 發現佢係變性人 .. 你會? 即刻走佬~
14` 發現佢有病 .. 你會? take care 0f him
15` 有架車撞埋你地度`一定要死一個人..你想你死定佢死? 我死好過~
16` 乘上 * why? 因為我...佢(面紅inG')
17` 佢唔係真心鐘意你.. 你會? 打死佢-,-
18` 乘上* why ? 一心一意甘對佢....佢竟然甘對我`佢係甘想死先*v*!?
19` 佢身材變到好差 (eg 肥') 減肥..
20` 佢個樣好樣衰. 整容掛-3-
21` 佢整過容` gD.!
★ 假如你搞網戀`; 你真係好鐘意佢.. 旦係佢好樣衰 ...
22` 你同佢出街`覺得佢同佢張相個樣唔同 .. 會問相中人係咪佢..
23` 佢好樣衰 ;但吾會直接hurt到佢
24` 佢好差, 旦係好自戀 .. 自戀狂-,-''好心你拉~
25` 佢好有錢 s0.!?
26` 乘上 * why ? 有錢吾係大曬架-,-
27` 條仔/女 ` 摸你.你會? 走先~
28` 佢叫你上佢屋企 ! 采佢都傻-,-'
29` 佢叫你飲酒 ! 佢都short既..
30` 佢叫你同佢 咀咀 ! 吾好低能拉-,-
31` 佢攬你 ! 死開D拉~
32` 佢同你講你好樣衰 ! 我會講;;早響拉..吾好浪費大家既時間-,-!!!!
33` 發現佢唔係 男/女 O咀....
mC
34` 朋友 / 愛人 2樣xp
35` stephy /theresa theresa
36` 小方 / jay jay
37` 大鼻 / 大口 -o-'...
38` 紅 / 紫 紫
39` 大肚腩 / 粗脾 粗脾
40` 兔唇 / 豬鼻 -o-'...
41` 收$100花 / 收100 蚊 其實冇咩分別架咋!?
42` 新年 / 聖誕 新年
43` 介手 / 介人 介人
44` 唱k / 睇戲 唱k
45` janiceman / angelababy JM
46` 洪卓立 / 周柏豪 洪卓立*v*.!
47` 睇 freeze / 睇比卡超 梗係比卡超拉=,=
48` 雜果賓 / 菜蜜 雜果賓
49` 笑 / cool 笑
50` kay / miki K仔
誠實
51` 鐘唔鐘意喲大過自己好多既人 (love) ? 吾係甘鐘意
52` 係唔係優質靈芝包子 ? 講緊咩-o-...
53` 乘上*咁你想唔想架? -o-....?
54` 你電腦裡面既我的最愛多唔多? (0-30)(31-80)(80-200以上? 80-200-v-''
55` 乘上` 咁你人生暫時既我的最愛呢? 你想講咩架-,-!?
56` 有冇對過人有性幻想? 冇諗過~
57` 有冇做過人第3者? 有掛...-o-..
58` 你想唔想做第 3 者? 唔係甘想
59` 鐘意過幾多個人? 3`(暫時~)
60` 有冇非過人/ 俾人飛? 冇...
61` 覺得自己係咩人? (性格) 吾知-3-.
62` 覺得邊個fd 最好? 敏;邢
63` 覺得邊個 fd 最可愛 (1男1女) 男-炭' 女-蔥蔥xp
64` 覺得邊個 fd 最靚/帥 (1男1女) 男-will仔' 女-蔥蔥
65` 覺得邊個fd 最型 ? (1男1女) 男-keith' 女-敏
66` 覺得邊個 fd 最口不對心? 個個都會架播~
67` 覺得邊個最串 M怪...怡
68` 邊個 fd 係 最搞gag ( 2男2女 ) 男-minG哥..ken' 女-敏..怡
69` 有冇(愛)過 62-68 題 up過佢人名既人呢? 有...
70` 你有冇自殘過 冇- -
-大家庭 `
71)家中有誰? - 牙媽..牙爸..牙妹..家姐
72)愛爸爸還是媽媽? - 吾愛-v-
73)邊個成日鬧你? - 個個都係..
74)最恨誰? - .....冇-,-
75)住幾樓? - 8
76)有冇兄弟姊妹 ? - 家姐牙妹~
77)最愛誰? - 自己~
78)屋企令唔令? - 令掛- -
79)屋企人係咪成日買野比你? 吾...
80)鐘唔鐘意同屋企人出街? - n0..i hate that~
fd tag ( + 傳俾既人 !紅色的名就要做這100問~)
a.★邢
b.★敏
c.★will仔
d.★婷
e.★鋒
f.★凝
g.★蔥蔥
h.★kan kan
81` 你對 h既一個印象? 吾錯吧..
82` a同f 鐘意邊個明星?吾係甘清楚...
83` c同 h 襯唔襯? 2個都係BoY-3-
84` 講 F 其中一個優點 ? hehe...吾知-.-
85` 你有冇鐘意過b? 我吾係Gay架...
86` 你而家鐘唔鐘意 e (love)? 呵呵...你話呢?
87` 你而家對 b ; d ; f 其中一個有冇好感? 有..B
88` 你有冇試過討厭 A;E? A'有..E'冇xp
89` g;h 同你係咩關係? fd子
90` 你覺得 a 同 邊個襯?(可以唔係b-h) ball sir~
91` 你覺得 f 份人點? 0kaY-__-''
92` a-j 邊個最靚/帥? (1男1女) 男-will仔 女-蔥蔥
93` a-j 邊個最可愛? ( 1男1女) 男-矛-3- 女-蔥蔥
94` a-j 邊個最型? (1男1女 ) 男-will仔 女-敏
95` 你同 c 有冇可能? 冇掛
96` 你鐘意 a-h 邊類人? 全部
97` 你覺得 d 同 e 邊個 好喲? e.!!
98` 唱歌最好聽? 唔豬-v-
99` 醉黑人憎? 冇掛-3-
100`醉有潛質做你條女/仔? .........ha.........
唉~
話甘快就畢業典禮拉星期5-_-''
真係好吾捨得一直陪伴我既fd子~
多謝你地牙~
特別係....
敏;邢;will仔;鋒;諾;婷;簡;怡;蔥蔥;kan kan;chris chris;老陳;kelly;Eva;姚寶寶;keith;lok琪~等
我好囍這歌--同班同學
歌挺不錯~
同班同學 梁詠琪
作曲: 梁詠琪
填詞: 陳少琪
編曲: 張人傑
監製: 趙增熹
想到當年事 告別母校時
我們立志鬥快講聲 我願意
親愛的同學 你又說心事
男伴總是失望離去 無法相依
想我給提示 怎可速成美事
其實我也每天邊走邊學世事
@明明身心經已重傷扮皮外傷
笑著博他去鼓掌 愛需要合唱
太過剛強 他不會留低欣賞
明明所得不太理想 為人著想
傷心都顧全漂亮 改善了賣相
認清方向 免得變成了他身邊其中一個敗將@
講到感情事 似是個生字
誰又因為選擇名次 才去開始
當我想名字 加添他人姓氏
難受我也要知相戀的大意義
Repeat@
明明身心經已重傷扮皮外傷
笑著博他去鼓掌 愛需要合唱
太軟心腸 他都會毫不欣賞
明明所得未理想 為人著想
傷心都顧全漂亮 改善了賣相
認清方向 你到今天還未改你的思想
難怪你在這天沒歌可唱
行鋼線 是女人內心甦養
 |
| undefined |
| 關閉 |
|
 |
| undefined |
| 關閉 |
|
 |
| undefined |
|
|
|
P0st time(x`2009-06-10 04:20 PM
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 109 | »
|