` ★我給各位babe的話`

Be hapi-33-`? I can't-.-
tiffany821
暱稱: ♥琳`Rilakkuma╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
qZ`
QZ`
病釕╮
8.21。活動.
P.6D..我愛你`﹏
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
網站連結
franky chan`xd
hody`
mande`-.-
stephanie`
欣欣`xd
朗`._.
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 218
留言總數: 2598
今日人氣: 4
累積人氣: 12291
      ❤`msN
[email protected]
2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


+`6年的回憶-]
分類(x` ★ab0ut 小學

估吾到甘快就係小學過佐6年喇-]

由2003年既無知小朋友變佐做一個識諗佐既學生~!!!
我想多謝6年黎有教過我既科任老師`
特別係Miss Ng同埋楊sir

t0`Miss Ng(P.6班主任)
多謝您..當我同我既fd相處有d咩問題果時.
用盡所有方法幫我地好番!!!
我吾會吾記得你教我果3句野~
1)不要為自己找麻煩
2)你而家吾係6碎喇..你6年級喇~!!!!
3)朋友係好珍貴架..朋友係愈大愈小架!
thanks you~!!!!

t0`楊sir
首先..我想多謝你係4年級既時候教導有方...所以我math考試先有90分咋^^
第2..就係多謝你甘用心教我跳高..排球同跑步
我而家先有番d自信心^^~
thanks you~!!!!!

不過開心既時候過得特別快...又係時候講bye bye喇>v<'
估吾到畢業喇(吾捨得=v=)

P0st time(x`2009-07-01 03:44 PM 
入去喇(x` [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 6 月 28 日  星期日   晴天


+`投票{班花}結果"
分類(x` ★文章

投票佐一輪-__-'
班花既結果出佐黎喇~
我覺得甘多班都甘合理.
唯獨是D班..我吾argee=__='

我宣佈結果喇{弓喜甘多班..除佐D班班花 - -'}
A--有17%既黃玲詩
B--有15%既蔥蔥
C--有9%既JoeY
D--有13%既朱筱琳=_=
D班朱筱琳既心得-]
我覺得金次應該Winky拎..
我知我拎既話好多人會憎死我`s0rry x1000
可能大家會覺得我係度扮曬野喇..~
但係金次既每一句的確係我既真心話黎架...!!!
{but..我希望大家吾會討厭我喇~!!!}

E--{呢班有2個..就當一個大E一個細E喇--我知2個都係大E- -''}就係小雯同郭詩詩XD

 

(希望呢個投票吾會影響大家既友誼喇~!!)

其餘5位..有D咩心得可以打出黎"
我會c0pY上呢篇野到~

P0st time(x`2009-06-28 07:24 PM 
入去喇(x` [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]