` ★我給各位babe的話`

Be hapi-33-`? I can't-.-
tiffany821
暱稱: ♥琳`Rilakkuma╮
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
qZ`
QZ`
病釕╮
8.21。活動.
P.6D..我愛你`﹏
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌訂閱
網站連結
franky chan`xd
hody`
mande`-.-
stephanie`
欣欣`xd
朗`._.
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 218
留言總數: 2598
今日人氣: 15
累積人氣: 12278
      ❤`msN
[email protected]
2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


+`開心0n3 DaY.!(2
分類(x` ★我的生活

金日我`Hody`will仔同kan kan又出去玩喇~
不過金次地點吾同佐..
金次係去Hody屋k玩`
但有樣野好對吾住`就係要will仔同kan kan等我30mins(S0r~)
我地去等11D`搭去Hody屋k
我地2:45p.m先上車~
佢地2個竟然吾理我囉`係度聽歌同玩PSP(下面`有證據架!!!)

好采`好快-3:00p.m就落車..我吾洗悶死喇~
Hody就落黎接我地`去佢屋k
途中will仔又搞GAG喇`我就笑到肚痛XD
好快就上佐佢屋k喇~
我又玩will仔部電話喇*v*~
不過休息佐陣又再落過去lu-v-'(食野~)
跟住我地就跟住will仔行-.-

佢地本身話去M記`因為吾健康s0...冇去~
then`去佐大快活食~
佢地2個就係度食`我就同Hody去睇有咩食喇@v@
點知見到Hody個朋友(超6+1)囉`
我地2個就番入去搵番佢地-v-
跟住...
我就成件事講番出黎~
will仔就話''佢係讀6G班架ma!!即係G f0r GaY牙XD''
仲扮佢行路t!m`超好笑~
跟住佢地去踩單車..Hody有義氣..陪我吾踩^^~
佢地2個就踩~
kan kan有$$架...硬係要will仔比-.-kan kan真係衰仔牙~!!!!(will仔好似炒車播!?)

甘我同Hody就上番屋k睇怪談~.~
睇佐一陣`佢地踩完喇~
佢地2個自己上番黎`冇行錯路(叻仔~)
跟住佢地2個話細膽所以冇睇喇`我地就出佐客廳玩~
吾知咩事~
玩玩下`Hody好似強姦will仔(驚驚~)
kan kan就冇理我地`係度打機...-.-

跟住`will仔比我同Hody整佐幾下就變成甘喇~
(有冇事啊!?)
玩佐好耐~(好開心^^`)
不知不覺就到到6:30 lu~
will媽媽打個''奪命追魂Call''比will仔`
will仔要走喇*v*(佢竟然好叻仔..冇行錯路b0r~)
then..得我`Hody同kan kan 3個玩同hea~
冇耐..7:30p.m喇~
散Band喇*v*~
我同kan kan又搭番11D出l0k 富~
搭緊車果時....同kan kan傾佐陣傾就到站喇*v*
我等埋kan kan上佐小(爸)就自己番屋k-.-'
番佐屋企同will仔sd佐陣sms`
真係好多謝你^^~(自己知咩事架喇?!XD)

我都走喇~
Byebye`
I C0mm3nt`-]

P0st time(x`2009-06-17 11:46 PM 
入去喇(x` [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


+`開心0n3 DaY.!
分類(x` ★我的生活

金日真係開心.!
因為金日晏就kan kan打黎叫我同Hody落去睇波-_-'
本身就係睇will仔`kan kan同楊耀瘋打波'


打佐陣之後`
就殺上kan kan屋k玩喇*v*
我就開始玩will仔部手機(好多粗口架...殊!!!)
玩玩下電腦`
佢地見到彭梓鋒0n佐msn-.-
就成班死仔開cam玩我`Hody又打比佢叫佢落黎-.-v
跟住`
我地同埋kan kan個牙哥係4:45p.m.就落去接佢喇~
但係落到去Hody同kan kan搵吾到佢(跟住佢打黎---kan kan既牙哥就洗佐我落去-.-)``佢又吾帶電話喎-.-
搵佐超耐先搵到佢-.-
跟住佢地成班友就做例排動作`
就係打波吾理我同Hody囉-.-
好采`
玩佐陣~
kan kan都知我地企係到餵蚊好辛苦`所以就上番佢屋企-.-
跟住`楊耀瘋就番屋k
我-Hody-will仔-彭梓鋒同kan kan就上番kan kan屋k喇~
我喇`will仔喇同Hody喇3個就玩電腦(kan kan部電腦慢到嘔泡-[]-')

甘另外2個就玩PSP`
玩到甘上下`彭梓鋒走喇*v*
正番我地3條友同kan kan你屋k玩-_-'
仲留埋係佢屋k食埋飯先走....
跟住我成功報曬仇喇~
狂踩will仔隻腳同(徐)佢條褲..放心`佢甘叻仔.我邊會(徐)到牙?!
冇耐...
食完飯喇`
will仔`kan kan`同kan kan個牙爸玩X大Dee`

玩佐陣`
跟住我地係度搞gag"
笑到肚痛`!(下面呢個就係專講gag既will仔~)

搞佐陣gag又玩佐陣電腦`就散Band喇~
送多張相*v*(佢狂郁-.-)

哈哈~byebye

每日一推介-]
http://blog.qooza.hk/yuzhuo168 (登登登登....就係比我玩殘既will仔喇~)

P0st time(x`2009-06-16 11:32 PM 
入去喇(x` [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]