金日我`Hody`will仔同kan kan又出去玩喇~ 不過金次地點吾同佐.. 金次係去Hody屋k玩` 但有樣野好對吾住`就係要will仔同kan kan等我30mins(S0r~) 我地去等11D`搭去Hody屋k 我地2:45p.m先上車~ 佢地2個竟然吾理我囉`係度聽歌同玩PSP(下面`有證據架!!!) 好采`好快-3:00p.m就落車..我吾洗悶死喇~ Hody就落黎接我地`去佢屋k 途中will仔又搞GAG喇`我就笑到肚痛XD 好快就上佐佢屋k喇~ 我又玩will仔部電話喇*v*~ 不過休息佐陣又再落過去lu-v-'(食野~) 跟住我地就跟住will仔行-.- 佢地本身話去M記`因為吾健康s0...冇去~ then`去佐大快活食~ 佢地2個就係度食`我就同Hody去睇有咩食喇@v@ 點知見到Hody個朋友(超6+1)囉` 我地2個就番入去搵番佢地-v- 跟住... 我就成件事講番出黎~ will仔就話''佢係讀6G班架ma!!即係G f0r GaY牙XD'' 仲扮佢行路t!m`超好笑~ 跟住佢地去踩單車..Hody有義氣..陪我吾踩^^~ 佢地2個就踩~ kan kan有$$架...硬係要will仔比-.-kan kan真係衰仔牙~!!!!(will仔好似炒車播!?) 甘我同Hody就上番屋k睇怪談~.~ 睇佐一陣`佢地踩完喇~ 佢地2個自己上番黎`冇行錯路(叻仔~) 跟住佢地2個話細膽所以冇睇喇`我地就出佐客廳玩~ 吾知咩事~ 玩玩下`Hody好似強姦will仔(驚驚~) kan kan就冇理我地`係度打機...-.- 跟住`will仔比我同Hody整佐幾下就變成甘喇~ (有冇事啊!?) 玩佐好耐~(好開心^^`) 不知不覺就到到6:30 lu~ will媽媽打個''奪命追魂Call''比will仔` will仔要走喇*v*(佢竟然好叻仔..冇行錯路b0r~) then..得我`Hody同kan kan 3個玩同hea~ 冇耐..7:30p.m喇~ 散Band喇*v*~ 我同kan kan又搭番11D出l0k 富~ 搭緊車果時....同kan kan傾佐陣傾就到站喇*v* 我等埋kan kan上佐小(爸)就自己番屋k-.-' 番佐屋企同will仔sd佐陣sms` 真係好多謝你^^~(自己知咩事架喇?!XD) 我都走喇~ Byebye` I C0mm3nt`-]
金日真係開心.! 因為金日晏就kan kan打黎叫我同Hody落去睇波-_-' 本身就係睇will仔`kan kan同楊耀瘋打波' 打佐陣之後` 就殺上kan kan屋k玩喇*v* 我就開始玩will仔部手機(好多粗口架...殊!!!) 玩玩下電腦` 佢地見到彭梓鋒0n佐msn-.- 就成班死仔開cam玩我`Hody又打比佢叫佢落黎-.-v 跟住` 我地同埋kan kan個牙哥係4:45p.m.就落去接佢喇~ 但係落到去Hody同kan kan搵吾到佢(跟住佢打黎---kan kan既牙哥就洗佐我落去-.-)``佢又吾帶電話喎-.- 搵佐超耐先搵到佢-.- 跟住佢地成班友就做例排動作` 就係打波吾理我同Hody囉-.- 好采` 玩佐陣~ kan kan都知我地企係到餵蚊好辛苦`所以就上番佢屋企-.- 跟住`楊耀瘋就番屋k 我-Hody-will仔-彭梓鋒同kan kan就上番kan kan屋k喇~ 我喇`will仔喇同Hody喇3個就玩電腦(kan kan部電腦慢到嘔泡-[]-') 甘另外2個就玩PSP` 玩到甘上下`彭梓鋒走喇*v* 正番我地3條友同kan kan你屋k玩-_-' 仲留埋係佢屋k食埋飯先走.... 跟住我成功報曬仇喇~ 狂踩will仔隻腳同(徐)佢條褲..放心`佢甘叻仔.我邊會(徐)到牙?! 冇耐... 食完飯喇` will仔`kan kan`同kan kan個牙爸玩X大Dee` 玩佐陣` 跟住我地係度搞gag" 笑到肚痛`!(下面呢個就係專講gag既will仔~) 搞佐陣gag又玩佐陣電腦`就散Band喇~ 送多張相*v*(佢狂郁-.-) 哈哈~byebye
每日一推介-] http://blog.qooza.hk/yuzhuo168 (登登登登....就係比我玩殘既will仔喇~)