| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
|
+`Exam既第一日~ |
分類(x` ★ab0ut 小學 |
金日係Exam既第一日--中文
1)GE卷--40mins
份試卷岩岩好做得曬=3=
仲有不供詞填充部份吾係甘識做= =
驚錯好多......
聽諾諾豬講佢好似最少扣12分~
真係慘~
2)作短文--10mins
題目都算容易作既-3-
我好似作得都吾錯甘播x]~
跟住到到第二堂--miss ng上堂
都吾錯架..
miss ng超好人>v<
我真係好乖甘溫書~
甘就完佐拉呢堂.....
到第三堂--曾老師上堂
曾老師真係好好人~
我就開始狂笑~
chris chris比我地玩得好慘xp~
但係佢冇嬲xp..
話甘快就放學拉*0*
我睇到S同G講但d野~
吾知咩事= =!?
番到屋k...
H..G先話比我知-_-''
走先~
BYEBYE~
|
|
P0st time(x`2009-06-08 06:13 PM
|
2009 年 6 月 6 日 星期六  |
|
+`給h0dy的話^^ |
分類(x` ★我的沁事 |
h0dy =3
感激同多謝你係我吾開沁既時候哄番我
當我發脾氣既時候``````你識體諒我<3
最緊要係....
吾洗羨慕我b0r~
我知係有人約既---只係我搞到你21冇得去姐....
s0rry`
希望你吾min3呢xp"
仲有``````我比人關沁同有人哄我開沁你一樣吾洗羨慕~
可能有人關沁你同哄番你開沁你吾知姐-3-!?
可能係ball sir都吾頂呢!?
一句講曬"thank you a lot<3" |
|
P0st time(x`2009-06-06 09:34 PM
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 109 | »
|