| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 23 日 星期二  |
|
+`100問- |
分類(x` ★1oo.2oo.3oo問等 |
個人>問<
001=]中文名:豬小琳XD'
002=]英文名:TiffanY
003=]花名:懶訓豬-v-' 0r 牙豬
004=]出生日期:1997.08.21
005=]性格:小氣=v=麼?!
006=]有幾高丫:1.6
007=]幾Kg:五十幾=v=
008=]男oR女oR人妖:人妖XD
009=]想吾想做男仔:吾想=v=
010=]鍾吾鍾意自己個樣:0kaY喇=3=
011=]口頭蟬:頂`
朋友--問
012=]個名最好聽:王美琳*v*
013=]最吸引異性:仲洗講咩-3-`梗係蔥蔥喇-.-
014=]系你知心友:HodY`will仔同蔥蔥
015=]最肥:吾想得罪人啊~
016=]最黑人憎:我~"
017=]最鍾意扮野:吾方便透露喇--'
018=]成績最toP:蔥蔥*V*
019=]最有耐性:我XD~"
020=]最有米:will仔-.-
021=]同你住得最近:kan kan
最愛~問`
022=]食物:sushi
023=]飲料:GReentea
024=]寵物:狗仔
025=]顏色:blue
026=]品牌:.....~"
027=]國家:USA*v*
028=]卡通:史迪仔萬歲XD
029=]藝人:聽歌吾睇人的我-3-
030=]歌曲:開始戀愛 - E-kids
031=]書本:自己都吾清楚-v-
032=]天氣:rainY
033=]花:鬱金香
034=]節日:Chrismas(冇串錯牙可!?)
035=]季節:秋天
屋企**問
036=]屋企有幾多人:5個=v=
037=]老豆幾多碎:36
038=]媽咪幾多碎:36`t0o
039=]有冇兄弟姊妹:有~"
040=]按上題選答,幾多碎:家姐-;15碎 `細妹-;9碎-_-
041=]幾代同堂:吾知~"
042=]想吾想做獨生子/女:吾想=_=
043=]想吾想父母後生啲:吾用喇''-3-
044=]屋企大吾大:吾大吾少=3=
045=]有幾多間房:4間"~
046=]有幾多部電腦:2部=v=
047=]系吾系自己訓:係就係`不過吾係自己一間房甘解姐-v-''
學校.問
048=]讀緊邊間學校:GPS
049=]讀邊間小學:;;都話GPS咯=v=
050=]讀邊間中學:準備上中學=v=
051=]讀吾讀大學:讀到一定讀=3=
052=]邊個老師最好人:楊sir
053=] 校長好吾好人:好
054=]學校有幾多層:8層
055=]有冇科學室:有常識室咋-3-
056=]邊個老師最高:萬老師掛-3-
日常/\問
057=]星期一至六幾點起身:番學咪6:35=v=`放假咪10:25..
058=]星期一至六幾點訓覺覺:要番學就11:00`放假就1:00-2:00
059=]假期最遲幾點起身:12:45
060=]可吾可以通霄:可以~"
061=]早餐大多數食乜:bread`~'
062=]點樣番學:星1-星5就搭校車`星6-星日就搭bus
063=]鍾吾鍾意打機:鐘意=v=
064=]食飯食幾耐:30mins=3=
065=]用筷子定匙食飯:2樣都用-0-
愛情>^問
066=]有冇鍾意人:而家冇=v=
067=]有冇人鍾意你:吾識答你=v=
068=]鍾意過幾多個人:4`好多=3=?
069=]有冇表白:試過一次-0-
070=]有冇拍拖:冇`我甘乖XDDD
071=]如有拍左幾耐:係咪想打-.-?!
072=]想吾想同你鍾意既人拍拖:下...?!冇鐘意人喎.~
073=]佢系男定女:梗係男喇-.-
074=]有冇第三者:下....???
075=]想吾想同佢結婚:甘快//采佢都傻-.-
076=]你想佢同你講乜:冇野講(冇計喇~冇鐘意人=3=)
078=]有冇送野比佢:夠喇你...
079=]幾多碎結婚:24-27碎
現在##問
080=]今日星期幾:星2
081=]而家幾多點:05:24
082=]系吾系聽緊歌:吾係
083=]聽咩歌:..pass佐佢
084=]有冇開燈:有=3=
085=]系吾系屋企做:係=3=
將來))問
086=]做咩職業:會計...
087=]考吾考車牌:想架=3=
088=]同吾同父母住:同掛-3-
089=]生吾生BB:吾好甘快問我住..k??
090=]投吾投資:吾識答你~
一百[]問
091=]你覺得數量如何:冇問題~
092=]有冇做哂:有XD
093=]請另作一題問題:你鐘意果個人叫咩名XD?
094=]你幾時發現依個100問:金日...XD
095=]其實你想吾想做100問:想..
096=]有冇諗過好似我咁作100問:有=3=`不過作到5o問咋- -
097=]就做完一百問有咩FEEL:開心
098=]你會吾會覺得我有心機作:梗係會
099=]上本人blog:http://blog.qooza.hk/lovemsy得吾得:得XD''上過好多次
100=]弓喜你做完了,如何讚讚自己:好勁牙XDDD
識我既`同我做曬佢- -v
|
|
P0st time(x`2009-06-23 05:29 PM
|

2009 年 6 月 22 日 星期一  |
|
+`開心fiv3 DaY.!既總結XD' |
分類(x` ★我的生活 |
依5日真係好開心`因為差吾多三姊弟都一齊*v*.!{真開心~!!!}
不過牙簡係度果幾日超吾好玩(吾係有心的~)
因為佢狂爆粗~!!!
有一樣野我而家先知-v-'
原來我收買佐細佬成個禮拜XD
家陣我要多謝4個人XD'
我XD `-多謝我自己四日都比人上黎玩;-甘大方XD...哈"
HodY[ 家姐 ]=v= `-多謝你上黎我屋企陪我同埋令我屋企氣氛好佐好多^^
will仔[ 細佬 ]*v* `-我地依D野心知得喇XDDD
ball sir `-你甘玩得....令到我地成班人好開心XD
仲有***(題外話)
本來好開心架ma- -''
比某D人整到我吾開心囉- -''
siukwaiwa=.=//
|
|
P0st time(x`2009-06-22 03:26 PM
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 109 | »
|