| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
|
+`余中=] |
分類(x` ★ab0ut 中學 |
金日1o點去佐余中聽講座=]
金次分班試考得挺理想`x]
都幾kAi sIn`x]
入佐1C班`x]
聽講話係精英班=]
但校長話吾好甘自大`所以話我地呢班係成績比較好xD
係F.1呢班`差吾多全部都有英文教-v-
辛苦死丫!?
湘藽湘爰×HTW<3
|
|
P0st time(x`2009-07-19 12:46 AM
|
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
|
+`16號出了街._. |
分類(x` ★我的生活 |
琴日4點果陣出佐上環`x]
我-家姐-細妹-牙媽係度行街`x]
行到差吾多6-7點既時候就打比姨媽-v-
跟住表哥同姨媽就落佐黎`x]
就去水街食飯a_a
同埋仁叔叔一齊食-v-
入到去一邊食一邊傾`x]
食到冇耐`x]
表哥走了._.
過了一陣-3-
姨丈黎佐`x]
講佐陣笑又走佐-v-
跟住就傾傾傾傾傾傾-v-
傾到1點佐佑喇`x]
就打的走-v-
p.s`原來我以前好少講野咖對住啲大人-3-
仲有好細膽-.-
|
|
P0st time(x`2009-07-17 10:51 PM
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 109 | »
|