tiffanybc828
暱稱: 天≠TY〞
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
2012-02-26
2012-01-02
2011-10-15
2011-09-27
2011-08-28
文章分類
全部 (85)
!! // >V< (18)
... // -3- (29)
生活 // 事件 (31)
未分類 (7)
網站連結
尚無任何連結
2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


一次深刻的體會.. 分類: ... // -3-

其實去澳門..

我有一個好深好深既體會...

我試過諗..其實我地五個係唔係冇左我都得呢?

答案係---得架!

事實證明左我係個微不足道既人..

事實證明左就算有冇我, 都冇改變過...

我自己..都試過想重新同你地一齊..

但係..我始終做唔到...

我都唔知點解..總之做唔到...

個時..琛琛都係咁, 而我就安慰番佢...

之後, 竟然輪到我...- -'

我個時諗紫晞係米都可以取代我呢?

事實證明又係得既!

唉~咁我就..算啦!

 

唔記得因咩事,

已經沒事!

哈哈~

[[o晒...]]



2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


很棒哦! 分類: !! // >V<

真係好好玩呀><

今次去澳門真係..唔捨得呀>3<

我仲想住多一月呀!

可以玩耐D Y嗎!

[希望可以與"你"多一點時間相處..]

  

我同阿瑜一間房呀

阿瑜真係..成日亂咁擺野..

成將床都係野..亂到---

仲傾電話傾到訓著左...

我仲幫佢野添..

唉...竟然係我叫醒阿瑜囉!

我以為阿瑜係知醒過我架><

原來..唉!

  

見到人地買咁多野..真係好羨慕呀><

[可惜我不是無錢買, 而是無帶錢呀!]

但係都..買左幾多呀!

同阿瑜一齊買零食啦

又買手信..

開心~開心~~

  

我最慘既係--去澳門既時候嘔呀!

可憐+-+

好彩番黎冇事咋!

[但可以得到"你"問候, 我覺得是值得的..]

  

有好多自助餐食呀><

Yummy~Yummy~~

雖然..有D係我唔鐘意食...

但係整體都好味呀!

  

最開心一定係夜晚o個陣哪!

第一晚我地就練舞,

之後玩killer...

第二晚就去左曾sir間房玩..

killer..NDS..又食野...

 



好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 169
今日人氣: 1
累積人氣: 3008