| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 26 日 星期二  |
| 被人收電話la... |
分類: 未分類 |
上math,,,我被呀pk余收左電話O∼
話說la,我同小南上math時玩電話la
本來都沒野,,,佢玩我電話時
口個pk頭1到低1到低,,,
我已經叫佢唔好咁嫁la
pk南又唔聽我講
pk余已經行左過來,,,
ko左la...
如果老張鬧我,,,我實爆pk南出來
佢記我名唔緊要,..
佢唔好叫我呀媽來a
lunch又梨左1次
connie大戰candy
毫無疑問connie1定win
放學,,,幫b班make壁報
a班都沒help,,,有少少買國賊feel
唔緊要,,,少我1個人唔少
用我成世人既口水
叫老張貼我張紙上壁報
我畫得咁靚,,,1定得la
好靚靚ar
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 48 | »
|