1早去投票,,,成班都係棄票
我投左極流!!!yo..yo..yo
2隊我都唔鐘意...
lunch...
因為我尋日同ba吵交
ba話今日有人上來,,,
會趕佢走...
so去左西村食,
食食下見到個BB,,,好好好得意牙佢
走個陣,,,我發現條裙整到d咖哩汁
頂!!!我以後都唔會去口個到食
放學,,,去圖書館抄功課
落樓梯個陣,,,名名將connie個水樽
唔小心咁跌左落樓下,,,我地落去搵個陣
發現個水樽整親李少玉miss
如果佢道歉,,,唔笑的話
應該唔罰佢寫道歉信,,,
封信係connie and shan嘔心瀝血既作品
miss出黎個陣同名名講:
『我同你講一次牙 如果我返到屋企
有咩唔舒服 去醫院驗傷
有腦積血既話...』
我地個個都忍唔住 係度笑
個miss又話『你唔好笑牙
我唔係講笑架 如果有腦積血既話
我保留追究既權利架 』
笑到我地p哂k
上到佢又抄功課
yes,,,激流win左!!!
有d人好開心la
yo..yo..yo
|