9月1日開學,一早同松松一齊返學,
返到去,去霸位la,見到matil坐左係到,唔使霸位
connie都沒到,又叫我早D到,打把你ar
等左1陣,connie and shan 仙到,
佢地又話有人會早D返來可以抄工課,都沒人返來
上到課室,行梯行到傻左,好想讀返form.2,
同咪咪一齊坐,我發現我地班有3個插班生ar....
我地班:男班長:施春,
女班長:本來係黃曉華,唔知点解,佢有D咩事,頭口個個月係松松,
跟著,去hall,無聊ar,聽牛牛講D無聊野,
放左,立刻同shan connie matil michel 去唱K
唱完,行左1陣,見到伍sir,connie問左佢好多野,
我同呀sir吹水多過問野,問呀sir1陣去邊原來去維園做維園呀伯....i see
michel話想sleep,返屋企呀,佢走左之後,發生左1件大事,
話說shan想買1朵花花 ,好似我個袋口個朵,
so 我地去左1間飾物店 la,connie 見到1個樣樣衰衰的肥仔la
見佢成日睇個老闆娘,手拿著黃色的手飾la
我地睇左肥仔偷走左la.佢地話自已沒有正義感,唔去講給老闆娘,
記住我說過1句:<可能個肥仔係個老板娘個仔la!!!>記住ar
佢地話:<如果個肥仔係個老板娘個仔,点解唔直接拿>
算la!唔信我,行街la!matil突然清醒左,話好想去捉佢,
ok!去睇下情況先,如果捉到個肥仔好有可能拿到好市民!!
去到見到個肥仔同老闆娘笑得好開心,
好彩沒去,唔係魚爆.........
跟著1丁友坐89s走la...........
|