一早起身,睇<我miss係大佬2>
小池係可愛的,我証明多1次...
係屋企.好悶呀...
玩多1陣,有個<食焦>問我地:請問係唔係有隻龜走左出來??
我說沒有,佢去問第2戶人la,
跟住有個男人說:有龜啊....跟我返屋企呀...
嚇親啊.....