一早起身,睇<日式麵包王>>好好睇ar~睇左一會,ming打來,去佢家拿中文的答案(我知道有人好想要)
去到我好大腥地叫,点知佢呀E(ming姐可以嗎????)都在,好魚ar。玩左一會,同ming細佬玩,贏佢成條街。
跟往看<神鵰俠侶>好好睇ar,
沒野做,走左。買左碗仔翅.好味返到家,彈琴.跟住打日記,好悶ar!!!