又係1早起身,返親學都係咁la
lunch~
connie,shan candy都上來我屋企食飯
1入到去,沒人,好hegh la
点知我去廁所發現,
本來我啊哥應該睡,可能我地鬧醒佢
出去乘lift,
candy係到灑工夫地插我
佢1定插唔到我,
咁我有把傘係手,
咁我1手插到佢wo
我口個時心想1定插唔到佢,
如果插到佢我標槍1定世界冠軍la
点知真係插到佢,
原來我標槍都幾good
返到學校,因太喝了,
我同connie偷喝哂candy支水
又比candy罵la~
sorry candy!如果我同你出街
我1定帶1大支水,
比你得到<過度喝水死亡症>
p.s又係比candy,sorry,
我chow話1定唔會再插你!belive me
to shan 收啦!普通話好good嗎?
我地衣Dbest of the best學英文ga!
普通話比我地都唔學la~so cheap
|