今日,我成12點幾先起身!之後我就睇電視同睇書!1點幾既時候,我見到做新紮師妹! 一路睇一路笑!但睇到兩點幾,先記得自己起身咁耐都未食野!勁肚痛!但我都冇食野!因為我睇緊電視!睇完之後大概三點幾!我打電話落樓下叫外賣! 之後一直睇我表嫂玩電腦,同佢一齊揀背景! 五點幾陪我表嫂落街買餸!之後見到人地砍田雞!我頂唔順叫左出黎!真係嚇親我! 之後睇電視再食飯!今日都係冇乜野講!仲有呀!未來呢三日!我都可能打唔到日記呀! 我聽日要去遊船河,再後兩日要去離島!所以可能會打唔到日記呀! 唔講住啦!886!